دور خیز بیمه آسیا برای دستیابی به سهم مناسب بازار در سال جدید

مدیرعامل بیمه آسیا خبر داد:

مدیرعامل بیمه آسیا در جمع کارکنان این شرکت بیمه، ،سال ۱۳۹۳ را سال دستیابی بیمه آسیا به سهم مناسب در صنعت بیمه کشور اعلام کرد و افزود:ما تنها با تکیه بر سرمایه انسانی (کارکنان وشبکه فروش) میتوانیم بیمه آسیا را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

به گزارش ریسک نیوزبه نقل از گزارش روابط عمومی بیمه آسیا ، دکتر ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در جمع کارکنان بیمه آسیا، ،سال ۱۳۹۳ را سال دستیابی بیمه آسیا به سهم مناسب در صنعت بیمه کشور اعلام کرد.

 رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در ویژه برنامه دیدار نوروزی کارکنان بیمه آسیا که در سالن وزارت کشور برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال 1393 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی"،اظهار داشت: ما برای اجرای رویکرد جهادی در بیمهآسیا نیاز به برنامه، همت و تلاش مجاهدانه و از خودگذشتگی داریم.

مدیرعامل بیمه آسیا تصریح کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری درخصوص عزم ملی ومدیریت جهادی و شناختی که از سرمایه انسانی بیمه آسیا، اراده آنها و اعتقاداتشان دارم، امیدوارم که در طول سال 1393 چنان به جد کار کنیم که مجمع سال بعد بهترین مجمع بیمهآسیا باشد.

دکتر کاردگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعلام رویکرد اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: نقش بیمه در تمام بخشهای اقتصاد مقاومتی بسیار برجسته است. بیمه میتواند در تمام بخشهای رشد اقتصادی، توانایی مقاومت در برابر عوامل مشکلساز، تکیه بر ظرفیتهای داخلی، رویکرد مدیریت جهادی، مردم محوری، کاهش وابستگی به نفت، اصلاح الگوی مصرف و فساد ستیزی نقشی بسیار برجسته و مهم ایفا کند.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا بااشاره به رشد 0/3 درصدی سهم بیمه آسیا در سه ماهه سوم سال 1392 و اظهار امیدواری درخصوص ادامه این روند افزود: تولید بیمه آسیا در 6 ماهه دوم سال 1392 با 23 درصد رشد ، نسبت به 6 ماهه دوم سال1391 تقریباً دو برابررشد 6 ماهه اول سال1391بوده است.. تلاش ما دستیابی به سهم حداقل 12درصدی از بازار بیمه در سال 1393 است.

دکتر کاردگر، سرمایه انسانی را مهمترین دارایی هر سازمانی برشمرد و گفت: باور ارتقا بیمه آسیا به جایگاه اصلی خود بسیار مهم است و نقش ما تنها همگرا کردن این باور ها در میان کارکنان بود. این بحثی کاملاً فرهنگی است چرا که لازمه ساخت اقتصاد، ساخت فرهنگ است. به عبارت دیگر فرهنگ زیربنا و اقتصاد روبناست.

مدیر عامل بیمه آسیا ،با اشاره به انجام دوازده بازدید استانی در نیمه دوم سال 1392 ،گفت: هدف اصلی ما حفظ منزلت کارکنان بیمه آسیاست، چرا که ما تنها با تکیه بر سرمایه انسانی (کارکنان وشبکه فروش) میتوانیم بیمه آسیا را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا از ارائه برنامه عملیاتی و بودجه سال 1393 به بورس پیش از پایان سال 1392 خبر داد و گفت: پیش از پایان سال قبل بودجه سال 1393 تنظیم و به بورس ارائه شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  +  2  =