حضور ایران در بازار های بیمه ای انگلیس

مدیر عامل شرکت بیمه ایران و انگلیس گفت: بازار بیمه انگلستان به دو بخش بازار لویدز و بازار شرکت های بیمه ای سایر کشورها همانند کشورهای آمریکایی و آسیایی تقسیم می شود که شرکت بیمه ایران و انگلیس نیز در این بازار قرار می گیرند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایرنا، احمد گرانمایه که به منظور دیدار با رییس هیات مدیره و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره جدید بیمهایران به کشورمان سفر کرده است، درباره وضعیت شرکت های بیمهای در سطح بین الملل افزود: شرکت های بیمه ای از آنجا که تکنولوژی بر نیستند، بر نیروی انسانی کارآمدشان در سراسر جهان تکیه دارند و بر همین اساس نسبت به افزایش توان علمی و دانش تخصصی آنان دقت فراوانی می کنند.

گرانمایه در خصوص بازارهای قدرتمند بیمه ای در اروپا نیز گفت: بازارهای قدرتمند بیمه ای در اروپا به دو بازار بزرگ انگلستان و بازاربیمه ای در کشورهای فرانسه، آلمان و سوییس تقسیم می شوند.

وی درباره سایر بازارهای کشورهای اروپایی نیز تصریح کرد: کشورهای فرانسه، آلمان و سوییس بازارهای قدرتمندی به لحاظ مالی و نیروی انسانی وضعیت مطلوب و مناسبی دارند و بر بازار اروپا بسیار تاثیر گذار هستند.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران و انگلیس درباره بکارگیری نیروهای بیمه ای این شرکت ها تصریح کرد: کارشناسان شرکت های بیمه ای در اروپا علاوه بر دارا بودن تحصیلات آکادمیک، باید در یک رشته تخصصی بیمه ای نیز به صورت تخصصی و کاربردی کسب مهارت کنند، از این رو بسیار کارآمد هستند.

گرانمایه در خصوص مزیت های شرکت سهامی بیمه ایران در بازارهای بین المللی و داخلی نیز عنوان کرد: این شرکت به دلیل توانگری بالای مالی و خوش نامی، توانایی حضور فعال و بیشتر در بازارهای منطقه و جهان را دارد و باید از این توانایی به نحو مطلوب استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران؛ وی درباره چگونگی گسترش فعالیت های این شرکت در سطح بین الملل نیز گفت: این شرکت با توجه به اینکه در خارج از کشور دفاتر معتبری دارد می تواند در بازارهای بین المللی بیش از این نقش داشته باشد، اما معتقدم باید قبل از ورود به بازارهای بین المللی شناخت خود را از این بازارها بیشتر کند و در بازارهایی وارد شود که سودآور باشد.

وی ادامه داد: از آنجایی که بیمه ایران به تمامی تعهدات بین المللی که داشته عمل کرده از این رو یکی از خوش نام ترین بیمه ها در سطح بین الملل و برترین آن ها در منطقه خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه خوش نامی در صنعت بیمه، سرمایه بزرگی است و باید آن را حفظ کرد، افزود: این افتخار در حالی برای بیمه ایران رقم خورده است که این شرکت درداخل کشور نیز توانمندترین شرکت بیمه ای بوده و راهبر این صنعت به شمار می رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  6  =  2