خیز گوگل برای ورود به بازار بیمه اتکایی

صنعت بیمه پذیرای رهبران جدید است

متخصصان می گویند که ابرشرکت نرم افزاری “گوگل” می تواند به بازار بیمه اتکایی راه پیدا کند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از صنعت بیمه از وب سایت "رویال گازته"، موسسه اقتصادی "استاندارد اند پورز" اعلام کرد که تجارت های قوی و پایداری مانند گوگل می توانند به بازار بیمه اتکایی وارد شوند که این به معنای همکاری بیشتر در این بخش است.

"دنیس سورج" یکی از متخصصان این موسسه اقتصادی در گفت و گوی تاکید کرد که صنعت بیمه می تواند پذیرای رهبران جدید باشد و خلاقیت های بیشماری را بپذیرد؛ همچنین باید با شرایط رقابتی که با ورود بازیگران جدید ایجاد می شود، مقابله کند. این متخصص در ادامه گفت که پتانسیل و فرصت های بیشماری وجود دارد که می تواند با ارائه اطلاعات بزرگ و پروژه های مربوط به تغییرات آب و هوایی گسترش یابد.

او ادامه می دهد که اگر صنعت بیمه در این مسیر حرکت نکند، دیگر صنایع پیشی خواهند گرفت و به سرمایه گذاران واکنش نشان خواهند داد. ما شاهد هستیم که صنعت بیمه عادی و اتکایی چه رنج های را از فرصت های اشتباه متحمل نمی شود.

طبق این گزارش ضرورت ورود شرکت های مانند گوگل زمانی احساس شد که وابستگی صنعت بیمه به نرم افزارهای تجاری به ویژه نرم افزارهای قیمت گذاری تشدید شد؛ وابستگی که سرمایه گذاری های بیشتری را طلب می کند.

مقامات گوگل در سال های اخیر به اثبات رسانده اند که به دنبال احقاق اهداف متفاوت دیگری نیز هستند. لری پیج به همراه سرگئی برین، موتور جستجوی اینترنتی گوگل را بنا نهادند. در سال 2011 میلادی و پس از استعفای اریک اشمیت، پیج به عنوان مدیر عامل اجرایی گوگل انتخاب شد.

لری پیج سال گذشته و در مصاحبه های خود از اجرای پروژه جدیدی با عنوان Google 2.0 برای مرتفع کردن نیازهای بشریت در مسیر زندگی خبر داده بود که ساخت شهرهای هوشمند و فرودگاه های مدرن تنها بخشی از این پروژه بودند.

گوگل از جهت فرهنگ شرکت‌داری غیررسمی و خودمانی خود شناخته شده‌است. در فهرست بهترین شرکت‌های برای کار در مجله فورچون، گوگل در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ در رتبهٔ اول و در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ چهارم بود. فلسفه شرکت گوگل بر پایه اصولی خودمانی همچون "شما می‌توانید بدون شرارت پول به دست آورید"، "شما می‌توانید بدون کت و شلوار جدی باشید" و "کار کردن باید چالش‌انگیز و چالش باید شوخی و سرگرمی باشد" استوار است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  89  =  95