بیمه ملت ۷ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

از محل بیمه شخص ثالث

بیمه ملت خسارتی معادل ۷ میلیارد ریال را از محل بیمه شخص ثالث پرداخت نمود.

به گزارش ریسک نیوز،بیمه ملت خسارتی معادل 7.515.950.000 ریال (هفت میلیارد و پانصد و پانزده میلیون و نهصد و پنجاه هزار ریال) را از محل بیمه شخص ثالث پرداخت نمود.

مبلغ مذکور مربوط به خسارت برخورد یک دستگاه پراید با پژو پارس است که بیمه نامه ثالث خودروی پراید در تاریخ 21/07/92 به مدت سه ماه برای از طریق یکی از نمایندگی ها با تعهدات 152 میلیون تومان و حق بیمه 1.373.088 ریال صادر شده بود که در تاریخ 05/10/92 راننده پراید به علت تجاوز به چپ با خودروی پژو پارس برخورد می نماید، دراین حادثه 4 سرنشین خودروی پژو پارس و راننده پراید فوت و یک نفر نیز مجروح می گردد.  کل خسارت پرداختی بابت 5 نفر فوتی و یک نفر مجروح از محل این بیمه نامه معادل 7.515.950.000 ریال محاسبه و تعیین گردید که پس از طی مراحل قانونی توسط بیمه ملت پرداخت شد.

بیمه ملت با توجه به سطح مطلوب توانگری مالی، همواره بر پرداخت به موقع خسارت و جلب رضایت بیمه گزاران و زیاندیدگان خود تأکید داشته و به عنوان شرکتی که مشتری مداری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده، یکی از شرکت های فعال و موثر در صنعت بیمه می باشد. بیمه ملت امیدوار است با ارائه خدمات مناسب و مطلوب در کلیه رشته های بیمه ای، بتواند منشاء خدماتی شایسته واقع گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  2