پرداخت خسارت ۹ میلیاردی توسط بیمه ملت

بیمه ملت خسارتی معادل ۹.۱۵۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال (نه میلیارد و صد و پنجاه و هشت میلیون ریال) را از محل بیمه شخص ثالث پرداخت نمود.

به گزارش ریسک نیوزاز بیمه ملت، مبلغ مذکور مربوط به خسارت برخورد یک دستگاه پژو پارس با پراید است که در مورخه 02/11/92 بیمه نامه شخص ثالث به مدت شش ماه برای خودرو پژو پارس از طریق یکی از نمایندگی ها با تعهدات 152میلیون تومان و حق بیمه 3.557.880 ریال صادر می گردد و در تاریخ 14/02/93 راننده پژو پارس به علت تجاوز به چپ با خودروی پراید برخورد می نماید.

دراین حادثه متاسفانه، راننده پژو پارس و یک سرنشین پژو پارس و4 سرنشین پراید فوت می نمایند. کل خسارت پرداختی بابت 6 نفر فوتی از محل این بیمه نامه معادل 9.158.000.000 ریال محاسبه و تعیین گردید که پس از طی مراحل قانونی توسط بیمه ملت پرداخت گردید.

بیمه ملت با توجه به سطح مطلوب توانگری مالی، همواره بر پرداخت به موقع خسارت و جلب رضایت بیمه گزاران و زیاندیدگان خود تأکید داشته و به عنوان شرکتی که مشتری مداری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده، یکی از شرکت های فعال و موثر در صنعت بیمه می باشد. بیمه ملت امیدوار است با ارائه خدمات مناسب و مطلوب در کلیه رشته های بیمه ای، بتواند منشاء خدماتی شایسته واقع گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

10  ×  1  =