کارگزاران بیمه باسوادتر شده اند

در کشور سنگاپور

از سال ۲۰۱۳ میلادی از هر پنج نماینده بیمه، چهار نفر یا دیپلم مربوطه را اخذ کرده اند یا توانسته اند به درجات بالاتر دست یابند. این در حالی است که در یک دهه گذشته تنها یک یا دو نماینده دارای چنین مدارکی بوده اند.

به گزارش ریسک نیوز،از صنعت بیمه و به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، "تان چوآن-جین" وزیر نیروی انسانی سنگاپور در پاسخ به نمایندگان پارلمان این کشور گفت: نسبت به 10 سال گذشته نمایندگان بیمه به طور میانگین از آموزش و تحصیلات بالاتری برخوردار هستند.

طبق این گزارش، از سال 2013 میلادی از هر پنج نماینده بیمه، چهار نفر یا دیپلم مربوطه را اخذ کرده اند یا توانسته اند به درجات بالاتر دست یابند. این در حالی است که در یک دهه گذشته تنها یک یا دو نماینده دارای چنین مدارکی بوده اند.

به گفته تان، از هر 10 نماینده بیمه شهروند سنگاپور، 9 نفر به صورت تمام وقت کار می کنند؛ البته این آمار نسبت به یک دهه گذشته تغییری نکرده است. همچنین اکثر این افراد در دهه چهارم زندگی خود به سر می برند.

طبق گزارش سازمان بیمه عمر در سنگاپور، حتی در میزان به کارگیری زنان و مردان در صنعت بیمه تغییراتی به وجود آمده است. در حال حاضر، بیش از 13 هزار و 600 نمایندگی در سنگاپور فعال است که اکثر آنان از ژوئن سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده اند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  49