بانک سپه از سد تحریم ها با موفقیت عبور کرد

مدیر امور بین الملل بانک سپه با تأکید بر این که بانک در سال جهاد اقتصادی از کارنامه ارزی قابل قبولی برخوردار بوده است ، اعلام کرد : کارکنان بانک در جریان تحریم ها آبدیده تر و متخصص تر شده اند و بانک سپه با سربلندی از سد تحریم ها عبور کرده است.

به گزارش ریسک نیوز، بیگدلی با تشکر از تلاش کسانی که با همدلی و تعهد و عبور از بحران ها و محدودیت ها، عملکرد مطلوبی ارائه کرده اند ، گفت: کارنامه بانک سپه از زمان آغاز تحریم ها تاکنون نشان داده است که روند رو به رشد آن ادامه دارد و در هر مقطع کارکنان متخصص و متعهد این بانک آبدیده تر از گذشته، به فعالیت خود ادامه می دهند.

بیگدلی با تأکید بر اینکه تحریم ها نباید آثار منفی بر عملکرد بانک بگذارد ، افزود: باید همچنان با جسارت، همت و قدرت در مسیر توسعه کشور گام برداریم.
وی با تشکر از بانک مرکزی و سایر بانکها که همکاریهای لازم را در دوران فشار و تحریم ها با بانک سپه داشته اند ، گفت: عملکرد بانک سپه در بخش ارزی 24 درصد رشد سالانه نشان می دهد.

مدیر امور بین الملل بانک سپه اضافه کرد: در بخش حواله ها این بانک دارای 2 میلیارد و 240 میلیون دلار حواله صادره و در بخش اعتبارات اسنادی مبلغ یک میلیارد و 40 میلیون دلار گشایش اعتباری و دارای بیش از 2 میلیارد و 800
میلیون دلار برات وصولی بوده است.

وی با بیان اینکه 5 تا 6 درصد کل درآمدهای ریالی بانک را درآمدهای ارزی تشکیل می دهد ، گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به شناخت دقیق مشتریان، ارائه اطلاعات لازم و کافی در ارتباط با تسهیلات ارزی در پورتال ارزی و… بیشتر توجه کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  2