رشد ۴۰۰ درصدی پرتفوی شرکت بیمه دی

مدیرعامل شرکت بیمه دی، از رشد ۴۰۰ درصدی پرتفوی این شرکت در سال گذشته خبرداد و اعلام کرد: با توجه به نوع عملکرد این شرکت، پرتفوی آن قابلیت رشد ۳۰۰ درصدی درسال جاری را نیز دارا خواهد بود.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه دی، فرامرزفتح نژاد درگردهمایی رؤسای شعب، معاونین و مدیران شرکت بیمه دی در هتل «هویزه»، از انجام مذاکره برای فعالیت بیمه ای شرکت بیمه دی در3 کشور دیگر خبرداد و گفت : این اقدامات با در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی و در راستای ثبات و برند سازی این شرکت صورت پذیرفته است.

وی نقش صنعت بیمه در اقتصاد کشور را بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: ایجاد آرامش، تقسیم خطر پذیری یک صنعت بین آحاد مردم از جمله وظایف صنعت بیمه در کشور است.

این مقام مسئول در شرکت بیمه دی، قدمت صنعت بیمه درکشور را 80 سال دانست که با توجه به تحریم های بین المللی موجود، این صنعت می تواند در بخش اتکایی گام های مؤثری بردارد.

فتح نژاد شرکت بیمه دی را یکی از شرکت های قوی درصنعت بیمه برشمرد که ازحیث سلامت مالی، ارائه سود به سهامداران، جذب نیروهای متخصص به شرکت ازجمله سرآمدان این صنعت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از شرکت های بیمه ای در کشور به روش سنتی فعالیت می کنند، تصریح کرد: برخی از شرکت های بیمه ای که 60 درصد پرتفوی آنها مختص بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه بوده در فکر ورشکستگی هستند.

وی چابک سازی، حرکت به سمت پرداخت الکترونیکی وجوه خسارات و کاهش زمان انتظار مشتریان برای پاسخگویی را از جمله اقدامات یکسال اخیر شرکت بیمه ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی از ارائه چندین رشته خدمات بیمه ای نوین توسط این شرکت به بازار خبرداد و اضافه کرد که قرار است در هرشعبه بانک دی، نیروی انسانی شرکت بیمه نیز استقرار یافته و به ارائه خدمات مطلوبتر بپردازند. فتح وی از نرخ شکنی برخی شرکت ها و یا افراد منتسب به شرکت ها در راستای تضعیف بازار بیمه ای کشور به شدت انتقاد کرد و گفت: فضای حاکم بر بازار کنونی صنعت بیمه، بسیار رقابتی بوده و هر شرکتی که خدمات خود را با کیفیت بهتر و در بازه زمانی سریع تر به مشتریان ارائه کند پیروز این بازار خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  25  =  30