واگذاری ۱۵۰۰ میلیارد سهام بانک مهر اقتصاد

مدیر کل و جمعی از مدیران بانک مهر اقتصاد استان تهران بزرگ و البرز به مناسبت فرا رسیدن سال نو با دکتر نتاج دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از بنکر (Banker)،دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – در این دیدار گفت: در روزهای پایانی سال 1393 ابتدا اقدامات مطلوبی در زمینه ثبت افزایش سرمایه بانک مهر اقتصاد تا 12 هزار میلیارد ریال صورت گرفت و ادامه نیز بیش از 1500 میلیارد ریال سهام به ذیفنعان واگذار شد.
وی با اشاره به حضور بیش از 140 هزار سهامدار در مرحله نخست واگذاری سهام، افزود: تا خرداد ماه فرصت داریم مبلغ ارائه سهام را تا 6120 میلیارد ریال افزایش دهیم.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد پیشرفت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری عنوان کرد و ابراز داشت: بنگاه های اقتصادی که حجم عمده آن را بانک ها تشکیل می دهند باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف مهم به کار گیرند.
در ادامه، محمد اکبری – مدیر کل شعب استان تهران و استان البرز – با اشاره به انتخاب  شعار سال 1394 با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: امیدواریم در وهله اول این شعار را در لایه های درون سازمانی خود محقق کرده و به اهداف سازمانی دست یابیم و در گام آتی نیز برای اعتلای اقتصاد کشور مفید واقع شویم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  3  =