تهیه لیست جاعلان بیمه ای در کهگیلویه و بویراحمد

از سوی بیمه ایران صورت گرفت

علی پشتدار گفت: لیستی از نام‌های جاعلان بیمه تهیه و در اختیار دفاتر بیمه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده دیگری قرار گرفته است.

به گزارش ریسک نیوز،علی‌ پشتدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد:پشتدار با اشاره به سوء‌استفاده جاعلان از بیمه، اظهار داشت: افرادی به صورت تیمی فعالیت‌های نامشروعی را در راستای دریافت هزینه‌هایی از شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌دهند، آنها با راه‌اندازی صحنه‌سازی‌های ساختگی، تصادفات تصنعی و یا شکستن عضوی از بدن پول‌های را از بیمه‌گزاران به نفع خود دریافت می‌کنند.

وی افزود: لیستی از نام جاعلان بیمه تهیه و آن را در اختیار تمام دفاتر سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده دیگری قرار دادیم.

وی با بیان اینکه 25 درصد به صورت حرفه‌ای جاعلان بیمه در سطح کشور هستند، عنوان کرد: برخی از دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نباید با این جاعلان همکاری کنند، با همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها به دنبال کاهش این فعالیت‌های نادرست در زمینه بیمه هستیم.

پشتدار افزود: اخیراً افرادی قصد سوءاستفاده داشتند که دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و اینگونه جرم‌ها بین یک تا سه سال حبس دارند.

این مسئول با گلایه از صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مرکز با اطلاع از اینکه شرکت بیمه ایران در بدنه دولت قرار دارد اما با این شرکت برای توسعه فرهنگ بیمه‌ای همکاری ندارد و توقع داریم که همکاری‌های لازم صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: تنها شرکتی که در بدنه دولت قرار دارد، بیمه ایران بوده که ما نیاز داریم در سطح استان موضوعات مختلف بیمه و اهمیت و جایگاه آن فرهنگ‌سازی شود.

پشتدار افزود: مردم هنوز آشنایی کافی از شرایط بیمه و خدمات آن ندارد و فکر می‌کنند که بیمه فقط در بحث تصادف خودروها می‌باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در بین کارکنان شرکت بیمه تخلف صورت نمی‌گیرد، گفت: اصل برابری، اصل احترام و اعتماد، اصل پاسخگویی، اصل تعهد و وفاداری و اصل مشتری‌مداری از منشور اخلاقی شرکت بیمه ایران است.

این مسئول کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه شرکت بیمه ایران خوشبختانه از جایگاه خوبی در بین شهروندان برخوردار است، افزود: شرکت بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول رضایت‌مندی شهروندان را دارد و استقبال گروه‌های مختلف مردم از خدمات این شرکت گویای این مطلب است.

پشتدار با بیان اینکه مسائل حاشیه‌ای از شرکت بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد برچیده شده است، ادامه داد: با پیگیری‌ها و جلسات متعددی که با دستگاه‌های دولتی، نظارتی و قضایی در سطح استان داشتیم، نتایج خوبی حاصل شد تا جایی که توسط حراست سازمان دارایی و بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ارزیابی‌های صورت گرفته بیمه ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای جذب اقشار مختلف مردم برای استفاده از خدمات بیمه ایران نیز تلاش‌های صورت می‌گیرد، بیان کرد: بیمه جهانگردی ویژه مسافران با توجه به اینکه کهگیلویه و بویراحمد همواره در ایام تعطیلات و تابستان مورد توجه استقبال گردشگران و مسافران است یکی از برنامه‌های شرکت بیمه ایران است.

این مسئول افزود: زیر پوشش صنوف و ساماندهی بیمه آنها، بیمه تکمیلی درمان نهادهای دولتی و خدماتی از جمله کارهای است که در شرکت بیمه ایران استان پیگیری خواهند شد.

پشتدار گفت: کارکنان دوره‌های آموزشی لازم را از قبل دیده‌اند و شرکت بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد در کمترین زمان ممکن خسارت افراد بیمه شده را پرداخت می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

87  +    =  91