افزایش سرمایه نخواهیم داشت

کارشناس سهام شرکت بیمه آسیا:

با توجه به عملکرد مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۳، فعلا مبنای محاسبات تقسیم سود را حداقل ۱۰درصد در نظر گرفته شده است.

به گزارش ریسک نیوز،با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه آسیا، هیات مدیره این شرکت تاکنون رقمی را برای تقسیم سود اعلام نکرده است و با توجه به عملکرد مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۳، فعلا مبنای محاسبات تقسیم سود را حداقل ۱۰درصد در نظر گرفته شده است.

یک کارشناس سهام شرکت بیمه آسیا با ذکر این مطلب در پاسخ به پیش بینی افزایش سرمایه «آسیا» در سال جاری به پاسارگاد تحلیل گفت: در حال حاضر با شرایط موجود افزایش سرمایه نخواهیم داشت.

اقبالی با توجه به روند بازار سرمایه طی ماه های اخیر افزود: با توجه به وضعیت بازارسرمایه و صنعت بیمه، فعلا تعدیلی در پیش بینی سود هر سهم وجود ندارد و شرایط مطلوبی که برای « آسیا» می توان در نظر داشت، تحقق پیش بینی های شرکت در خصوص میزان EPS اعلام شده در ماه های گذشته است.

لازم به ذکر است شرکت بیمه آسیا پیش بینی درآمد هر سهم خود را در ۲۹ اسفند ماه ۹۴ با سرمایه ۲ هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۱۲۴ ریال اعلام کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  45