صدور پروانه فعالیت بیمه تعاون در روزهای آینده

عضو هیئت مدیره بیمه تعاون با بیان اینکه پذیره نویسی انجام شده و اعضا نیز به تایید بیمه مرکزی رسیده‌اند، گفت:‌ براساس قول مسئولان، پروانه فعالیت بیمه تعاون بزودی صادر می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز،عضو هیئت مدیره بیمه تعاون با بیان اینکه پذیره نویسی انجام شده و اعضا نیز به تایید بیمه مرکزی رسیده‌اند، گفت:‌ براساس قول مسئولان، پروانه فعالیت بیمه تعاون بزودی صادر می‌شود.

اکبر نجفی با اشاره به وضعیت بیمه تعاون اظهار داشت: منتظر هستیم تا پروانه فعالیت بیمه از سوی بیمه مرکزی صادر شود تا بتوان فعالیت‌ها را شروع کرد که البته مسئولان قول دادند در هفته جاری این مجوز صادر شود.

عضو هیئت مدیره بیمه تعاون با بیان اینکه در آینده نزدیک شروع به صدور بیمه نامه خواهیم کرد، گفت: از لحاظ ساختار، مباحث اداری، ساختمان، نرم افزار و همه امکانات مورد نیاز فراهم شده است تا پس از صدور مجوز کار انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: مباحث پذیره نویسی در بورس انجام شده و سهم و آورده هیئت موسس نیز مشخص و موجود است.

نجفی تصریح کرد:‌ اعضای هیئت مدیره بیمه تعاون نیز از سوی بیمه مرکزی تایید شده و حسینی‌نیا معاون وزیر تعاون کار و رفاه، نظام آبادی از تعاونی مسکن فرهنگیان، بابایی عضو سابق هیئت مدیره بیمه ایران و شهرکی به همراه بنده از اعضای هیئت مدیره هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  8