انسداد حساب‌های موسسه ثامن‌الحجج +سند

در بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر مسدود نمودن حساب های موسسه، علاوه بر ممنوع بودن هرگونه برداشت، انتقال وجه و تغییر در مشخصات این حساب ها، تاکید شده متخلفان از این بخشنامه، به جرم استنکاف از دستور مرجع قضایی و معاونت در اخلال در نظام اقتصادی کشور تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

به گزارش ریسک نیوز،در شرایطی که سپرده گذاران موسسه اعتراضاتی شکل داده و با برگزاری تجمع هایی در شهرهای مختلف، خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت خود شده اند، اخبار رسیده حکایت از انسداد تمامی حساب های موسسه ثامن الحجج دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تابناک، تمامی حساب های موسسه اعتباری ثامن‌الحجج در بانک های دیگر که به سپرده های موسسه در بانک ها اختصاص داشت و برای انجام مبادلات این موسسه مورد استفاده قرار می‌گرفت مدتی است که مسدود شده و چک های صادر شده برای این حساب ها برگشت می‌خورند.

بر اساس اسنادی که در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته، انسداد حساب های موسسه با درخواست شعبه سوم دادسرای امور اقتصادی از بانک مرکزی صورت گرفته و در نامه بانک مرکزی به بانک ها و موسسات مالی اعتباری در این خصوص، صراحتا به این موضوع اشاره شده است.

این در حالی است که در بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر مسدود نمودن حساب های موسسه، علاوه بر ممنوع بودن هرگونه برداشت، انتقال وجه و تغییر در مشخصات این حساب ها، تاکید شده متخلفان از این بخشنامه، به جرم استنکاف از دستور مرجع قضایی و معاونت در اخلال در نظام اقتصادی کشور تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

نکته جالب توجه در این خصوص، صدور بخشنامه به تاریخ دوم ماه جاری و ابلاغ آن در روز بعد (سوم دی ماه) است، در حالی که به تازگی احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره این موسسه، از افتتاح شعب جدید مربوط به این موسسه در تاریخ دوازدهم دی ماه خبر داده است. تخلفی آشکار که نشان از تحرکاتی عجیب در این موسسه دارد.

حساب‌های موسسه «ثامن‌الحجج» مسدود شد +سند

حساب‌های موسسه «ثامن‌الحجج» مسدود شد +سند

حساب‌های موسسه «ثامن‌الحجج» مسدود شد +سند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  6  =  2