عرضه پذیره نویسی حق تقدم سهام استفاده نشده بیمه سرمد از طریق بازار فرابورس

پذیره نویسی حق تقدم سهام استفاده نشده شرکت بیمه سرمد از طریق بازار فرابورس عرضه می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، با توجه به مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه سرمد (سهامی عام) مورخ 1393/12/13 مبنی بر افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 400میلیارد ریال به مبلغ 1.000 میلیارد ریال، در مهلت تعیین شده استفاده از حق تقدم خرید سهام از سوی شرکت برای سهامداران فراهم شد.

در مدت قانونی تعیین شده تعداد 454,457,933 سهم از سهام جدید توسط سهامداران شرکت پذیره‌نویسی شد. با توجه به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور و به منظور تحقق افزایش سرمایه،‌ تعداد 145,542,067سهم هزار ریالی استفاده نشده سهامداران برای پذیره نویسی از طریق بازار فرابورس عرضه می‌شود.

پذیره نویسی از اول وقت اداری روز شنبه مورخ سوم بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ دوم اسفند 1393 ادامه خواهد داشت. چنانچه سقف سرمایه تعیین شده قبل از انقضای مهلت پذیره نویسی تکمیل و وجوه مربوطه تأمین گردد، عملیات پذیره نویسی متوقف خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند از طریق کارگزاری های بورس اقدام به خرید سهام نمایند. یادآور می‌شود که سهامدارانی که حق تقدم فوق را خریداری می نمایند، می‌بایست علاوه بر مبلغ پرداختی بابت حق‏تقدم، مبلغ اسمی هر سهم را نیز به کارگزار مربوطه بپردازند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعلامیه پذیره نویسی سهام بیمه سرمد، دریافت فایلرا کلیک فرمایید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×    =  18