اسلحه بازی مرد ۵۰ ساله در منطقه نواب دردسر ساز شد

مردی که در نواب با اسلحه، اقدام به آزار و اذیت می‌کرد، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش شخصی به هویت "قربان" با ارائه یک برگ مرجوعه دادسرای ناحیه 10 به کلانتری مراجعه کرد و گفت: یکی از همسایگان وی به هویت "کیوان" 50 ساله وی را اذیت و تهدید می کند و هر روز در و دیوار وی را می‌کوبد و تامین جانی ندارد.

در این راستا پرونده‌ای تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت و در روز گذشته حسب دستور مقام قضایی ماموران جهت جلب متهم به درب منزل وی رفته و پس از دق الباب و تفهیم حکم، متهم نه تنها خود را تسلیم نکرد بلکه درب را بسته و از طریق پنجره با کشیدن سلاح کمری ماموران  را تهدید و اجازه دستگیری را نداد.

ماموران موضوع را مجدد به مقام قضایی منعکس کردند که دستور جلب با حکم ورود به منزل جهت دستگیری متهم صادر گردید که عوامل کلانتری وارد خانه شدند و متهم را دستگیر کردند.  

نیرو‌های انتظامی در بازرسی از داخل پذیرایی دو قبضه سلاح شبیه به سلاح جنگی کشف کردند که در بررسی بعمل آمده مشخص شد یکی از آنها فندک و دیگری سلاح پلاستیکی است.

سرهنگ محمدامین ارباب پور رئیس کلانتری 108نواب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نامبرده پس از انتقال به کلانتری مدعی شد با اسلحه قلابی شهروندان را تهدید می کرده که پرونده وی جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  21