سومین طرح بیمه ای یک کارمند بیمه دی تائیدیه گرفت / طرح های مجوز دار بدون سرانجام

یکی از کارمندان با ذوق بیمه دی توانست تائیدیه سومین طرح بیمه ای خود را از بیمه مرکزی دریافت کند./طرح های متعدد این کارمند در حالی از بیمه مرکزی تائیدیه دریافت می کند که هنوز خبری مبنی بر آغازبه کار این رشته های جدید از سوی شرکت بیمه دی شنیده نمی شود .

به گزارش ریسک نیوز،علی حیدرپور که تا پیش از این طرح بیمه زنبورعسل و پوشش غرامت و جبران هزینه پزشکی دوران بارداری را به بیمه مرکزی پیشنهاد داده بود سومین طرح خود تحت عنوان طرح بیمه دیابت را به بیمه مرکزی ارائه و موافقت این نهاد را جلب کرد .

براین اساس بیمه مرکزی ضمن استقبال از این طرح بیمه ای بر تدوین ضوابط و عرصه محصول جدید و ارائه آن به بازار با هماهنگی این نهاد تاکید کرده است .
لازم به اشاره است حیدرپور از کارمندان بیمه دی دومین طرح بیمه‌نامه خود با عنوان پیشنهاد طرح بیمه زنبورعسل را به بیمه مرکزی ارایه داده بود. وی پیش از این طرح پوشش غرامت و جبران هزینه‌های پزشکی بیمه جنین رانیز به بیمه مرکزی ارایه کرده بود.

حیدرپور درباره اهداف خود در ارایه طرح بیمه زنبور عسل گفت: با ارایه این بیمه‌نامه علاوه بر اینکه از آسیب‌های احتمالی پیشگیری می‌شود، می‌توان برای حمایت از تولید داخلی نیز گام برداشت. وی در توضیح پوشش‌های طرح خود افزود: این بیمه‌نامه شامل بیمه‌های حوادث ناگهانی، تلفات در سیل، زلزله و صاعقه می‌شود.

حیدرپور با بیان اینکه این دومین طرح وی به حساب می‌آید عنوان کرد: حمایت‌ها و توجه تیم مدیریتی بیمه دی به نوآوری و ارایه پیشنهادات، من را برآن داشت ایده‌های خود را به عنوان طرح بیمه‌نامه ارایه بدهم.

وی در خصوص ارائه اولین طرح بیمه ای خود اذعان داشت که که طرح را به مدیرعامل بیمه دی و مدیر بیمه های اشخاص ارائه دادم که با توجه به استقبالی که به عمل آمد به ادامه پژوهش تشویق شدم و با کمک همکاران توانستم طرح را تکمیل کنم و به مدیریت برنامه ریزی و توسعه بیمه مرکزی ارائه دهم که پس از بررسی طی نامه ای بیمه مرکزی با وصول طرح برای بررسی و کارشناسی آن را به شرکت ارجاع داد .

اما طرح های متعدد این کارمند خوش ذوق در حالی از بیمه مرکزی تائیدیه دریافت می کند که هنوز خبری مبنی بر آغازبه کار این رشته های جدید شنیده نمی شود .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×  4  =