آقای احمدی نژاد، این شما و این حق مردم!

برابر نوشته روزنامه‌ها آقای احمدی‌نژاد چند روز قبل به شهرستان بافق در استان یزد سفر کرده است و در جمع عده‌ای از مردم سخنانی گفته که بعضی از جملات آن نقل می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز،آقای احمدی نژاد شما کی از مردم نظر خواستید؟؟؟

 کاظم اکرمی، فعال فرهنگی: برابر نوشته روزنامه‌ها آقای احمدی‌نژاد چند روز قبل به شهرستان بافق در استان یزد سفر کرده است و در جمع عده‌ای از مردم سخنانی گفته که بعضی از جملات آن نقل می‌شود. ایشان گفته است: «از دیدگاه انقلاب اسلامی همه امور متعلق به مردم و برای مردم و در خدمت مردم تعریف می‌شود. مردم حق دارند همه امور را تعیین کنند و مطالبه نمایند… حق تصمیم‌گیری ریز و درشت متعلق به مردم است، مردم صاحب اختیارند، مردم باید در تمام تصمیمات تعیین‌کننده حاکم باشند و نتایج تمام برنامه‌ریزی‌ها در زندگی مردم مورد ملاحظه جدی قرار گیرد…»

بنده تمامی مطالب از این دست را نقل نکردم اما وقتی این جملات را می‌خواندم با خود می‌گفتم آیا مردم خوب و فهیم بافق یا هر کسی که این مطالب را خوانده، پیش خود نپرسیده است که آقای احمدی‌نژاد! شما وقتی در دوره اول ریاست‌جمهوری‌تان سازمان برنامه را منحل کردید از مردم نظر خواستید؟ وقتی مصوبات شورای امنیت را کاغذ پاره خواندید و باعث مشکلات زیادی مانند تحریم ایران از طرف کشورهای بزرگ دنیا شدید، از مردم نظر خواستید؟ 

آیا وقتی نمایندگان مجلس اصرار کردند گزارش کار بدهید، این کار را انجام دادید؟ آیا اصلا این شما نبودید که قوانین مجلس را زیر پا گذاشته و ابلاغ نمی‌کردید؟ آیا وقتی پول‌های مردم ایران را به بانک‌های امریکایی سپردید یا به ونزوئلا و آرژانتین بردید از مردم سوال کردید؟ آیا وقتی با هواپیما و به بهانه سخنرانی در سازمان ملل، خانواده و دوستان‌تان را یک هفته به امریکا بردید و هزینه‌های بسیار کردید، از مردم سوال کردید؟ آیا وقتی به وزرایتان صدها سکه بخشیدید، مردم ایران را در جریان گذاشتید؟

آقای احمدی‌نژاد! یقین بدار شنوندگان و خوانندگان سخنان شما ده‌ها سوال دیگر مانند من از شما داشته‌اند. شما تصور می‌کنید حافظه مردم آنقدر ضعیف است که همه آنچه را شما انجام داده‌اید فراموش کرده‌اند؟ شما جای این سخنرانی‌های عوامانه قدری در مورد مشکلاتی که برای مردم از جمله معلمان با تغییر غلط ساختار آموزش و پرورش در سال‌های آخر ریاست‌تان بر دولت انجام دادید فکر کنید و از همه مردم که اینقدر فسادها و نابسامانی‌های مالی و اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی دوره شما را ملاحظه کرده‌اند عذرخواهی کنید و یقین بدارید مردم فریب این سخنان را نخواهند خورد، چرا که اکثر مردم ایران در این چند سال دیده‌اند که شما برای مردم در عمل ارزشی قایل نبودید و بسیاری از گرفتاری‌های دولت آقای روحانی ناشی از عملکرد ناسنجیده شما بود.

 

منبع: روزنامه اعتماد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×    =  4