وب‌سایت‌های مقایسه قیمت (PCW) در اروپا چگونه هستند؟

استفاده روزافزون از PCWها می‌تواند برخی از بزرگ‌ترین بازارهای اروپا مانند بازار بیمه خودرو آلمان مشتریان را نسبت به قیمت کالا حساس کند. در یک بازار کالایی‌‌تر، شرکت‌های بیمه ارزان قیمت احتمالاً سهم بیشتری از بازار را به دست خواهند آورد.

به گزارش ریسک نیوز وب‌سایت‌های مقایسه قیمت (PCW) به مشتریان این امکان را می‌دهند که با جمع‌آوری بیمه‌نامه‌های چند بیمه‌گر و فهرست‌بندی آنها بر اساس قیمت پیشنهادی، به سرعت بیمه بیابند. استفاده از PCW در اروپای قاره‌ای کمتر از انگلستان است. به عنوان مثال، دو سوم (68 درصد) از مشتریان بیمه خودرو بریتانیا از PCW استفاده می‌کنند در حالی که در آلمان کمی بیش از یک‌سوم (38 درصد) است. با این حال، اگر شرکت‌های تکنولوژی، که موقعیت خوبی برای فروش بیمه (به دلیل داشتن برندهای محبوب و دانستن چگونگی ساخت وب‌سایت‌های جذاب) دارند، می‌توانند PCWها را برای بازارهای اروپا قاره‌ای راه‌اندازی کنند و گرایش به استفاده از PCW به طور قابل توجهی تسریع شود.

شرکت‌های تکنولوژی برندهای محبوب‌تری نسبت به PCWها دارند. علاوه بر این، شرکت‌های تکنولوژی می‌توانند PCWهایی بسازند که راحت‌تر و در نتیجه محبوب‌تر از PCWهای سنتی باشند. برای مثال، فهرست نتایج جست‌وجوی گوگل برای بیمه خودرو ابزاری را شامل می‌شود که پیشنهادات را از طریق جمع‌آوری‌کننده خود گوگل سریع‌تر از PCW سنتی ارائه می‌کند.

استفاده روزافزون از PCWها می‌تواند برخی از بزرگ‌ترین بازارهای اروپا مانند بازار بیمه خودرو آلمان مشتریان را نسبت به قیمت کالا حساس کند. در یک بازار کالایی‌‌تر، شرکت‌های بیمه ارزان قیمت احتمالاً سهم بیشتری از بازار را به دست خواهند آورد. مقیاس و سایر منابع کارآمدی به عنوان مکانیزمی برای رقابت بر سر قیمت اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. ممکن است شرکت‌های بیمه برای دستیابی به مقیاسی بزرگ‌تر ادغام شوند. در چنین سناریویی، شرکت‌های تازه‌وارد برای به دست آوردن سهم بازار از شرکت‌های فعلی موقعیت خوبی دارند. می‌توانند به دلیل سیستم‌ها و فرآیندهای مدرن‌‌تر نسبت به رقبای قدیمی، هزینه کمتری داشته باشند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  63