سازمان بورس افزایش سرمایه بیمه حافظ را تایید کرد

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بیمه حافظ، سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه این شرکت موافقت کرده و اعلام داشت بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه یاد شده، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

به گزارش ریسک نیوز مطابق قانون بیمه مرکزی ایران و بیمه گری در خصوص صدور بیمه نامه در سرزمین اصلی، حداقل سرمایه مورد نیاز 300 میلیارد تومان می باشد که با توجه به دریافت مجوز از سوی بیمه مرکزی پس از تحقق افزایش سرمایه، شرکت به فعالیت در سرزمین اصلی اشتغال خواهد یافت. لذا امکان گسترش فعالیت بیمه گری و صدور بیمه نامه در کل کشور فراهم خواهد شد.

این شرکت بیمه ای اعلام کرد افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران انجام خواهد پذیرفت. هدف از انجام افزایش سرمایه مذکور رعايت الزامات بيمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اصلاح ساختار مالی بیان گردیده است.

با توجه به پیش بینی انجام شده در سال سوم پس از انجام افزایش سرمایه (سال 1404) سود خالص با رشد 242 درصدی نسبت به حالت عدم انجام افزایش سرمایه همراه می گردد. با انجام این افزایش سرمایه 114 میلیارد تومانی، سرمایه شرکت از 185 میلیارد تومان به 300 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  2