پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲/ درخشش بازار طلا در سایه تحرکات دلار

قیمت طلا و سکه روز شنبه تحت تاثیر قیمت دلار نوسانات افزایشی زیادی را تجربه کرد و در ادامه روز با کاهش قیمت دلار در روند نزولی قرار گرفت. با این حال، قیمت طلا و سکه بالاتر از ارقام روز پنجشنبه بسته شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار روز شنبه افزایشی شد و توانست سقف تاریخی را لمس کند. در ادامه روز اما با ورود بازارساز، قیمت دلار کاهشی شد و به کریدور 50 هزار تومانی بازگشت. اثر این نوسانات به سرعت در بازار طلا و سکه نمایان شد و قیمت‌ها را با صعود و نزول همراه کرد.

با این حال اما در پایان معاملات روز شنبه، قیمت طلا و سکه در سطوحی بالاتر از روز پنجشنبه بسته شد و به این ترتیب بازار طلا و سکه سبزپوش ماند.

طلا و سکه افزایشی ماند

قیمت سکه در پایان معاملات روز شنبه روی رقم 34 میلیون و 502 هزار تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت‌ روز پنجشنبه همچنان 494 هزار تومان افزایش نشان می‌دهد.

قیمت سکه بهار آزادی هم به 32 میلیون و 495 هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه 19 میلیون و 250 هزار تومان شد و قیمت ربع سکه هم به 12 میلیون و 250 هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی هم در پایان معاملات روز شنبه 6 میلیون و 150 هزار تومان شد.

قیمت طلای 18 عیار در پایان معاملات روز شنبه به دو میلیون و 982 هزار تومان در هر گرم رسید. قیمت هر مثقال طلای 18 عیار هم 12 میلیون و 921 هزار تومان بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  29  =  31