فعالیت بیمه آسماری در سرزمین اصلی آغاز شد

معاون فنی شرکت بیمه آسماری،

بیمه آسماری پس از اخذ مجوز در انتهای سال گذشته بیش از ۵هزار بیمه‌نامه درمان و مسافرتی صادر کرده است. شرکت بیمه آسماری 4 شعبه در مناطق آزاد کیش، قشم، اروند و انزلی افتتاح کرده است. این شعب هم‌اکنون در حال صدور بیمه‌نامه و ارائه خدمات به بیمه‌گذاران هستند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از بيمه آنلاين،علی اسکندری معاون فنی شرکت بیمه آسماری کم و کیف فعالیت‌های این شرکت را پس از اخذ مجوز از بیمه مرکزی تشریح کرد.

وی گفت: شرکت بیمه آسماری 4 شعبه در مناطق آزاد کیش، قشم، اروند و انزلی افتتاح کرده است. این شعب هم‌اکنون در حال صدور بیمه‌نامه و ارائه خدمات به بیمه‌گذاران هستند.

اسکندری ادامه داد: ‌فعالیت‌های شرکت بیمه آسماری در سرزمین اصلی نیز آغاز شده است. ما از طریق کارگزاری‌های معتبر بیمه‌ای در اسفندماه سال 91 و فروردین ماه امسال نزدیک به 5هزار بیمه‌نامه در حوزه‌ی بیمه‌های درمان مسافرتی صادر کرده‌ایم.

معاون فنی شرکت بیمه آسماری با تشریح طرح‌ها و برنامه‌های آینده‌ی این شرکت بیمه‌ای، خاطرنشان کرد: طرح‌های تازه‌ شرکت بیمه آسماری به بیمه مرکزی ارائه شده و پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده مجوز آن‌ها صادر شود. شرکت بیمه آسماری پس از اخذ مجوز فعالیت‌ گسترده خود را در جهت تحقق آن طرح‌ها پی خواهد گرفت.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  21  =  23