چند مورد از محبوب ترین و جذاب ترین امکانات هتل داریوش کیش

بر هیچ کس پوشیده نیست که کیش هم جاذبه های دیدنی زیاد دارد و هم هتل های ماندنی؛ هتل هایی که گاهی فقط تجربه یک شب اقامت در آنها تا آخر عمر از یاد نمی رود. یکی از این اقامتگاه ها بدون شک یک هتل بزرگ، مجلل و خوش سیما در شمال شرقی جزیره است که هم نام آن الهام گرفته از تمدن باستانی ایران است و هم بنای آن.

به گزارش ريسك نيوز، درست حدس زدید! هتل داریوش کیش. سامانه رزرو آنلاین هتل جااینجاس پیشنهاد می کند تا همراه ما باشید و کمی با امکانات جذاب هتل آشنا شوید.

معماری باشکوه هتل؛ تجسم پاسارگاد

برای آنهایی که به محض رسیدن به هتل، چشمشان به معماری و ظاهر هتل می افتد، معماری باشکوه هتل بزرگ داریوش در همان نگاه اول خیره کننده است. هتل که با الهام از تخت جمشید ساخته شده و عناصر معماری باستانی ایرانی را در خود جای داده، نماینده تمدن ایرانی در جزیره زیبای کیش است. در نخستین نگاه این هتل خیلی ها را یاد پاسارگاد و شکوه آن می اندازد. تندیس ها، ستون ها، سنگ نگاره های هتل به گونه ای طراحی شده اند که گویی در کاخ آپادانا تخت جمشید هستید. به همین دلیل است که داریوش عنوان هتل موزه را با خود یدک می کشد و از قضا یکی از دلایل محبوبیت آن بین مسافران آن نیز همین است!

واحدهای اقامتی؛ متنوع و محبوب

مهمان های هتل پنج ستاره و مجلل داریوش دو دسته هستند: اول آنهایی که تا کنون تجربه اقامت و آشنایی چندانی با واحدهای هتل نداشته و دسته دوم هم آنها که قبلا طعم اقامت دلچسب در هتل را چشیده اند. برای دسته اول بدون شک خواندن مطلب از ویلاهای ساحلی تا سوئیت های رویال؛ گشتی در اتاق های هتل داریوش سرنخ خوبی به دست می دهد. اما گروه دوم عمدتا کسانی هستند که تجربه ماندن در سوئیت استودیو و اتاق های کابانا یا همان ویلاهای ساحلی هتل داریوش را از یاد نمی برند.

اتاق های کابانا(ویلاهای ساحلی) هم دونفره هستند و هم سه نفره و علاوه بر تمام امکانات، یک دوش حمام در تراس خود دارند؛ چیزی که به آن سانروف گفته می شود. به علاوه نمای این اتاق ها هم به خودی خود برای خیلی از مهمان ها جذاب است. به هر حال در هر کدام از آنها که بمانید، یا تصویری از باغ هتل پیش رویتان گشوده خواهد شد یا آرامش دریا را تماشا خواهید کرد.

رستوران های هتل؛ شیک و خوشمزه

بخشی از لذت سفر به کیش در خوردن غذاهای خوشمزه خلاصه می شود. اما اگر در هتلی اقامت داشته باشید که رستوران های آن از بهترین های جزیره باشند، نیمی از راه را رفته اید! دو رستوران اصلی هتل یعنی پاسارگاد و آپادانا علاوه بر نمای دیدنی و باشکوه خود بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای مهمانان سرو می کنند. از همه اینها که بگذریم منوی صبحانه هتل داریوش طرفداران خاص خود را دارد. همه چیز از صبحانه گرم مثل نیمرو، سوپ و املت تا انواع کیک و نوشیدنی؛ رنگ به رنگ روی میز چیده شده و می توانید خودتان از آنها بردارید. اگر می خواهید بیشتر در مورد رستوران ها و کافه های هتل بدانید، پذیرایی و تفریح منحصر به فرد در هتلی با نمادهای باستانی ایرانی را حتما بخوانید.

استخر هتل داریوش؛ از بهترین های جزیره

مقاله کدام هتل های کیش بهترین استخرها را دارند را به خاطر دارید؟ آنجا به شما هتل هایی را معرفی کردیم که مجموعه ورزشی و به ویژه استخر و امکانات ماساژ آنها مثال زدنی است. در این میان از استخر روباز داریوش که هم مخصوص خانم ها و هم ویژه آقایان است هم نام بردیم. نکته هیجان انگیز اینکه استخر آقایان هتل مشرف به خلیج فارس است و در کنار یک نمای دیدنی امکان غواصی اختصاصی هم برای آنها مهیا شده است.

کدام سایت برای رزرو هتل داریوش کیش بهتر است؟

حالا که با مهم ترین و محبوب ترین امکانات هتل آشنا شدید، بد نیست برای رزرو آن هم سراغ یک وب سایت مطمئن بروید. جااینجاس می تواند به چند دلیل یک سایت خوب برای این کار باشد: نخست اینکه شما می توانید هتل خود را با تخفیف های ویژه و قیمت های باورنکردنی رزرو کنید. دوم اینکه تمام اطلاعات لازم در صفحه هتل به شما داده شده تا با بیشترین آگاهی دست به انتخاب بزنید و سوم اینکه نظرات کاربران بی کم و کاست با شما به اشتراک گذاشته شده است. بنابراین همه چیز برای یک انتخاب همه چیز تمام مهیا شده است.

راهنمای جامع کیش گردی

کیش چه جاهای دیدنی دارد؟ چه هتل هایی در کیش میزبان مسافران هستند؟ کدام تفریحات مهیج یا برعکس آرامش بخش را می توانید در کیش تجربه کنید. اینها سئوالاتی هستند که برای مسافران کیش حیاتی هستند. سفر به کیش با جذابیت هایی که دارد، نیازمند راهنمایی است تا یک برنامه چند روزه در اختیار شما قرار دهد. برنامه ای که حتی به شما در مورد مراکز خرید و آنچه که می توانید از آنها تهیه کنید؛ می گوید. توصیه ما این است که راهنمای کامل سفر به جزیره مرورایدهای خلیج فارس را بخوانید.

مأخذ: سایت جااینجاس

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  4  =  32