خودتحریمی قوانین بیمه ها و بانک‌ها

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با تاکید بر اینکه برای مقابله با تحریم خارجی در داخل نباید خود تحریمی داشته باشیم، گفت: در حال حاضر بخشی از قوانین بیمه‌ای و ارائه تسهیلات بانک‌ها نوعی خود تحریمی محسوب می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز،محسن صرامی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه مدیران از رفتار خودشکنانه و کم بینانه بپرهیزند تا کارها در پی یکدیگر انجام شود، اظهار کرد: همه باید متعهد شویم از روزمرگی که روزمردگی می‌آورد، پرهیز کنیم.

وی افزود: روابط انسانی و حسن خلق می‌تواند رافع بسیاری از مشکلات باشد، بنابراین مدیران باید به کارمندان و زیردستان خود محبت کنند و از تقابل و حرکت‌های پرشتاب خودداری کنند.
رئیس مجمع نمایندگان اصفهان تصریح کرد: برای این کار مدیران باید از تمام انرژی و ظرفیت در راستای کمک به هم‌دیگر استفاده کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اعضای مجمع نمایندگان مجلس نهم از استان اصفهان با اتحاد و وفاق خوبی کار خود را آغاز کرده‌اند، گفت: درباره موضوع آب که اکنون بزرگ‌ترین مشکل استان اصفهان است، جلسات متعددی با وزیر نیرو برگزار شده است.
صرامی صنایع و اجرای کامل طرح 6،3،3 را از دیگر اولویت‌های استان اصفهان دانست و افزود: تمام نامه‌نگاری‌ها و نشست‌های حوزه نمایندگان حاکی از آن است که 90 درصد آنها اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان استان اصفهان آمادگی دارد موانع قانونی که در بخش‌های مختلف مانع خدمت‌رسانی به مردم می‌شود را بررسی و به صورت طرح در مجلس شورای اسلامی مطرح کند، اظهار کرد: از آن جایی که جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم به سر می‌برد، گاهی نهادها و بنگاه‌ها و سازمان‌ها با ایجاد موانع بر سر راه افراد به نوعی خودتحریمی به راه انداخته‌اند.
رئیس مجمع نمایندگان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از قوانین بیمه‌ای و ارائه تسهیلات بانک‌ها نوعی خودتحریمی محسوب می‌شود که باید این روند اصلاح شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  82  =  90