هواشناسی| پیش بینی تداوم بارش‌ها تا اخر هفته

سازمان هواشناسی با پیش بینی تداوم بارش‌ها در کشور تا آخر هفته از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

ر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز فعالیت سامانه بارشی در نیمه شمالی کشور ادامه خواهد داشت و شدت بارش‌ها در شمال شرق کشور به صورت رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی شده است.

از اواخر وقت امروز به‌تدریج از میزان بارش‌ها در شمال غرب کاسته خواهد شد،‌ ضمن این‌که از بعدازظهر امروز در بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق افزایش ابر،‌رگبار باران،‌وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

فردا در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران پیش بینی شده و به تدریج سامانه بارشی از شمال شرق خارج می‌شود.  بعدازظهر فردا برای بخش‌هایی از شمال غرب کشور افزایش ابر،‌رگبار پراکنده و در سایر مناطق کشور آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

بر اساس  اعلام سازمان هواشناسی روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب و غرب کشور به‌تدریج بارش در این مناطق آغاز شده و برای روز چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی گستره فعالیت آن به استان‌های واقع در جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های البرز مرکزی و نیمه غربی سواحل دریای خزر می‌رسد.

منبع: تسنیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  32  =  36