تلفنبانک دی ۲۴ ساعته خدمات می دهد

در راستای دسترسی آسان وسریع به خدمات بانکی، تلفنبانک دی بصورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان این بانک می باشد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بانک دی،سیاری از عملیات بانکی ، با استفاده از تلفنبانک دی و تنها ازطریق یک خط تلفن امکان پذیر است.

بر این اساس کلیه مشتریان این بانک می توانند از طریق شماره تلفن 2726- 021 بدون محدودیت زمان ومکان از طریق تلفنبانک از خدمات دریافت موجودی حساب در لحظه، اطلاع از سه گردش آخر حساب،  دریافت صورتحساب از طریق نمابر، دریافت رمز حساب، اطلاع ازآخرین وضعیت چک مورد¬نظر، انتقال وجه بین حسابهای داری یک شماره مشتری، پرداخت قبوض،اعلام مفقودی کارت، دریافت مانده اعتبار کارت اعتباری، دریافت سه گردش آخر کارت اعتباری و دریافت صورت حساب کارت اعتباری بهره مند گردند.
 
به منظور استفاده از این سامانه ، دریافت رمز تلفنبانک ضروری است که  مشتریان محترم می توانند با یکی از دو شیوه مراجعه به یکی از شعب بانک دی ویا از طریق دستگاههای خودپرداز بانک دی و دریافت رمز دوم ، اقدام به دریافت رمزتلفنپبانک نمایند.
 
برای آگاهی بیشتر از نحوه کارکرد تلفنبانک دی علاقمندان می توانند به سایت http://www.bank-day.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  +  4  =