پیاده سازی سیستم نرم افزاری نظارت در بیمه دانا / رشد ۴۹درصدی پرتفوی

رشد بیمه دانا در پایان سال جاری فراتر از پیش‌بینی‌ها خواهد بود

بیژن صادق در سی امین همایش سراسری مدیران ارشد ستادی و اجرایی بیمه دانا گفت: بر اساس رشد شرکت طی شش ماهه اول سال جاری، بیمه دانا تا پایان سال فراتر از پیش‌بینی‌ها حرکت خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز، بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا با اشاره به افق های روشن پیش روی شرکت گفت: با روندی که از سال گذشته شروع شده، دورنمای عملکرد شرکت بسیار امیدوار کننده است. ما طی سال قبل تاکنون توانستیم سیستم نرم افزار جدید را به طور کامل در شرکت اجرا کنیم تا بتوانیم نظارت کاملی بر عملکرد مجموعه داشته باشیم، نقاط ضعف را بر طرف کرده و برای اصلاح آن راهکار ارائه نماییم.

وی مشتری مداری را هدف بیمه دانا ذکر کرد و با تاکید بر رشد قابل ملاحظه پرتفوی، از روند رو به بهبود عملکرد شرکت ابراز امیدوار ی کرد و افزود: سیستم فنی این نرم افزار با امور مالی هماهنگ شده و بسیاری از مشکلات را برطرف کرده است.

صادق گفت: در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 49 درصد رشد پرتفوی داشتیم و توانستیم 920 میلیارد تومان پرتفوی به دست آوریم و پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کنیم.

مدیر عامل بیمه دانا با اشاره به تغییرات اخیر در سطوح مدیریتی و اضافه شدن دکتر رضا جعفری به جمع اعضای هیات مدیره و تقویت همبستگی و همدلی بین مجموعه، ابراز امیدواری کرد که این اقدامات باعث رشد و تعالی بیشتر شرکت شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  21  =  28