پیگیری نهاد ناظر جهت پرداخت کامل حقوق بیمه گزاران بیمه توسعه

معاون نظارت بیمه مرکزی تاکید کرد:

معاون نظارت بیمه مرکزی ، درخصوص بدهی های شرکت بیمه توسعه،گفت:براساس قانون تا پرداخت کامل حقوق بیمه گزاران و بیمه گزاران ، این موضوع را پیگیری می کنیم.

به گزارش ریسک نیوز،حبیب میرزایی درمصاحبه با  واحد مرکزی خبردرباره اینکه آیا بیمه مرکزی در قبال پرداخت بدهی های شرکت" بیمه توسعه "و طلب بیمه گزاران مسئولیتی دارد، افزود: مسئولیت مستقیم برای پرداخت ندارد اما چون نهاد ناظر است و مجوز شرکت را صادر کرده ،براساس قانون تا پرداخت کامل حقوق بیمه گزاران  این پرونده را پیگیری و از همه ظرفیت ها استفاده می کند تا مردم به حق و حقوق خود برسند.

وی گفت : اموال و دارایی هایی این شرکت، درواقع ضمانت پرداخت تعهدات محسوب می شود که با نظارت بیمه مرکزی این کار در حال انجام است.

معاون نظارت بیمه مرکزی گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم که بیمه مرکزی طبق وظیفه قانونی پیگیر حقوق مردم است تا حق و حقوق مردم به طور کامل پرداخت شود.

معاون بیمه مرکزی ، پیشترگفته بود: تاکنون شکایات و اعتراضات متعددی از عملکرد شرکت بیمه توسعه، به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات جاری و وقوع تخلفات متعدد در جبران کامل و به موقع خسارات بیمه گذاران و زیان دیدگان بیمه شخص ثالث اتومبیل واصل گردیده که علیرغم اقدامات نظارتی معمول شده، موارد تخلفات تاکنون کاملاً رفع نگردیده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×    =  18