دستیابی به پرتفوی ۲۵۰۰ میلیاردتومانی در سال ۹۴

مدیر عامل بیمه دانا خبر داد :

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا ، دستیابی به پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در سال ۹۴ را قابل تحقق دانست .

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه دانا ، بیژن صادق که در جلسه شورای مدیران این شرکت سخن می گفت ، با اشاره به فراز و فرودهای سال 93 گفت : با توجه به پیش بینی های صورت گرفته تا پایان سال جاری به رقم 1400 میلیارد تومان پرتفوی دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به این که در سال آینده می توانیم به پرتفوی 2500 میلیارد تومانی دست یابیم ، افزود: بر این اساس مبنای ما برای سال 94 با توجه به ترکیب پرتفوی برای شعب کشور 1800 میلیارد تومان و برای ستاد نیز 700 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیرعامل بیمه دانا ، روند ارزیابی همکاران را براساس شاخص های تعریف شده ذکر کرد و یادآور شد : مبنای کارانه ها متناسب با تلاش همکاران در شعب و ستاد خواهد بود.

صادق با تاکید بر این که نظارت و نحوه رفتار ما با نمایندگان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد ، به روند پرداخت خسارات اشاره کرد و گفت : روند پرداخت ها نسبت به سال گذشته بهتر و سهل تر شده و امیدواریم با توجه به روند موجود ، این پروسه به بهتر ین شکل ممکن ادامه یابد.

وی در پایان سخنان خود از زحمات و تلاش های عباس رنجبر کلهرودی مدیربیمه های عمر و پس انداز تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه عباس رنجبر مدیر بیمه های عمر و پس انداز که به افتخار بازنشستگی نایل شده ، طی سخنانی با اشاره به آغاز همکاری خود در شرکت از سال 72 تا سال 93 ، گزارشی از فعالیت های انجام شده این مدیریت ارایه کرد.

در پایان جلسه علیرضا عاطفی معاون اداری و مالی شرکت ، آمادگی این معاونت را برای پرداخت کارانه ها به همکاران تا سقف 200 ساعت با توجه به الزامات قانونی اعلام کرد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  28