بانک ملت: با اجازه مشتری ۱۰ هزار تومان کسر می کنیم/ هزینه خدمات بانک ملت ۲ برابر بانک ملی!

بانک ملت در مورد خبر منتشر شده در خبرگزاری میزان با عنوان «ماجرای کسر ۵ هزار تومانی بانک ملی به بانک ملت هم سرایت کرد/ کسر ۱۰ هزار تومانی بانک ملت از حساب مشتریان» گفته است: این بانک بدون اجازه مشتری ۱۰ هزار تومان از حساب مشتری کسر نمی کند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از میزان،با پیگیری های صورت گرفته روز گذشته(شنبه) خبرنگار میزان از بانک ملت مشخص شد که هزینه ارائه خدمات پیامکی این بانک 10 هزار تومان است، این در حالی است که همین هزینه در بانک ملی 5 هزار تومان است.

البته کسر ناگهانی مبلغ 5 هزار تومان از سوی مسئولان بانک ملی حاشیه های جالبی به همراه داشت که همتی مدیر عامل این بانک مدعی شد با اجازه مشتریان این مبلغ کسر شده است و سپس امکان بازگشت مبلغ برای مشتریان ناراضی فراهم شد.

در حال حاضر بانک ملت نیز در مورد خبر منتشر شده خبرگزاری میزان با تیتر «ماجرای کسر 5 هزار تومانی بانک ملی به بانک ملت هم سرایت کرد/ کسر 10 هزار تومانی بانک ملت از حساب مشتریان» توضیحاتی ارائه داده است که در ادامه می خوانید.

احتراماَ پیرو درج خبری در آن خبرگزاری محترم با عنوان " ماجرای کسر 5 هزارتومانی بانک ملی به بانک ملت هم سرایت کرد/ کسر 10 هزار تومانی بانک ملت از حساب مشتریان " به استحضار می رساند: بانک ملت به هیچ وجه مبلغی را از حساب مشتریان گرامی به عنوان کارمزد ارسال پیامک بدون هماهنگی با مشتری کسر نکرده است، لذا درج خبر برداشت 5 هزار تومان از حساب مشتریان در بانک ملت به هیچ وجه صحت ندارد و ارسال پیامک های عمومی شامل برداشت، واریز سود و افتتاح حساب و … برای مشتریان به صورت رایگان انجام می گردد و ارسال پیامک واریز به حساب، خدمتی است که صرفاَ با درخواست مشتری و به صورت اختیاری، برای وی فعال و هزینه آن معادل 10 هزار تومان در سال می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

81  −  77  =