تازه‌های جهان بیمه با رویکردی متفاوت منتشر شد

یکصدو هفتادو هشتمین شماره تازه‌های جهان بیمه با رویکردی متفاوت منتشر شد.تازه‌های جهان بیمه با رویکردی متفاوت در هشت بخش: مقاله، علوم اکچوئرال، مصاحبه، معرفی، کنفرانس‌ها و نشست‌ها، چکیده طرح‌ پژوهشی، اخبار بیمه‌ای و معرفی کتاب منتشر شد.

به گزارش ریسک نیوز،بنا بر این گزارش، در بخش مقالات تعداد سه مقاله با عناوین: شناسایی و تعیین شاخص‌های شایستگی مدیران در یک شرکت بیمه‌ای( نمونه مطالعه: مدیران میانی) نوشته داریوش غلام‌زاده، سعید صحت، بهروز ستاری‌لقب/ محصولات نوآورانه بیمه اموال و حوادث ترجمه هستی تبریزی‌نسب و شبنم رفوآ/ مروری بر روش‌های مدل‌سازی و پیش‌بینی نرخ مرگ و میر نوشته لیلی نیاکان به چاپ رسیده است. در بخش علوم اکچوئرال ، خشایار تشت‌زر به تعریف و معرفی انجمن‌ اکچوئرها پرداخته است و آزاده بهادر به معرفی برنامه‌های کاربردی اکچوئرها اشاره کرده است.
در این شماره تازه‌های جهان بیمه مصاحبه تخصصی هاینر لایستن متخصص اقتصاد بیمه بی سی جی رهبر جهانی در بخش عملکرد بیمه بی سی جی ترجمه مهدی ملائی چاپ شده است. معرفی شرکت‌ بیمه نوین نوشته مصیب کرمی و برترین شرکت‌های بیمه‌ای و کنفرانس‌ها و نشست‌های بین المللی بیمه‌ای ترجمه سحر احمدی‌پرتوی ارائه شده است. از دیگر بخش‌های ارائه شده در سری جدید تاز‌های جهان بیمه، چکیده طرح‌های پژوهشی است که در این شماره چکیده طرح پژوهشی «بررسی عوامل روان‌شناختی مؤثر بر تصادفات رانندگی و ارائه مدل مداخله‌ای در کاهش آن» نوشته ناهید دوستی منتشر شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  63