تکلیف سهامداران بانک تات مشخص می‌شود

بانک تات که این روزها با چالش ادغام و انحلال مواجه است، قرار است در روز ۲۹ تیر ماه اقدام به برگزاری مجمع کند تا با اصلاح اساسنامه تکلیف سهامداران بلاتکلیف آن روشن شود.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا شرکت منحل شده بانک تات که این روزها با چالش‌های زیادی مواجه است، قرار است در روز 29 تیر ماه دو مجمع سالانه و فوق العاده برگزار کند تا شاید اندکی از حاشیه های آن کاسته شود.

به این ترتیب دو مجمع سالانه و فوق العاده این بانک به دلیل اتمام سال مالی منتهی به 29 اسفند 90 و لزوم اصلاح اساسنامه در اجرای مصوبات شورای پول و اعتبار در خصوص ادغام بانک تات با موسسات صالحین و آتی و انتخاب نمایندگان و تعیین حدود اختیارات آنها تشریفات قانونی لازم در امر ادغام، در ساعت 9 و 10 صبح پنج شنبه 29 تیر ماه برگزار می شود.

همچنین دستور مجمع سالانه این شرکت استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به 29 اسفند 90 ،انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار ،تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره وتعیین پاداش هیات مدیره است

این دو مجمع در تالار نمونه فاطمی به نشانی تهران ،خیابان دکتر فاطمی ،جنب نهضت سوادآموزی،شماره 129 برگزار می شود.

بانک تات در روز 22 مرداد بعد از پذیره نویسی وارد فرابورس شد ولی به دلیل تصمیم شورای پول و اعتبار مبنی بر ادغام این بانک با دو موسسه مالی، نماد آن متوقف و تکلیف 11 هزار سهامدار حقیقی و حقوقی این بانک نامشخص شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  54  =  58