۲۶۰ میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران

ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران امروز با جابجایی ۱۲۴ میلیون اوراق بهادار به ۲۶ میلیارد ریال رسید.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایرنا بیشترین حجم معاملات را همچون روزهای گذشته در بازارهای اول و دوم فرابورس، حق تقدم بانک ایران زمین در بازار دوم فرابورس با جابجایی 39 میلیون و 505 سهم با نرخ 508 ریال داشت.

کمترین حجم معاملات را سبحان دارو در بازار اول فرابورس با جابجایی 150 سهم به قیمت پایانی 10 هزار و 623 ریال کسب کرد.

بیشترین افزایش قیمت را گسترش سرمایه­گذاری ایرانیان در بازار اول با افزایش قیمت 4.9 درصد و قیمت 2 هزار و 453 ریال از آن خود کرد. بیشترین کاهش قیمت را قند شیروان و قوچان در بازار اول فرابورس با کاهش قیمت 4 درصد و با قیمت پایانی 4 هزار و 137 ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد.

 

**حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق مشارکت نارنجستان با جابجایی 17 هزار و 540 برگه داشت. حجم اوراق دیگر به ترتیب 10 هزار و 300 برگه اجاره ماهان، 7 هزار برگه اجاره ماهان2، 2 هزار و 10 برگه اجاره امید، هزار برگه مشارکت نفت فصلی، 700 برگه مشارکت توسعه، 670 برگه اجاره مسکن، 500 برگه اجاره سامان، 250 برگه مشارکت نارنجستان، 150 برگه اجاره جوپار به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز حدود یک تا دو درصد کاهش داشت و در مرز 62 تا 63 هزار تومان مبادله شد.

 

**توقف چهار نماد و بازگشایی یک نماد

امروز نماد بیمه میهن، سیمان مجد خواف، توکاریل و شرکت خدمات ساختمان و تاسیسات راه آهن متوقف شد.

نماد این چهار شرکت فرابورسی برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام در روز شنبه متوقف شد. نماد شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور نیز پس از برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، با محدودیت دامنه نوسان تا سقف 50 درصد بازگشایی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  77  =  85