دو سارق اینترنتی دستگیر شدند

سارقان اینترنتی با سوء‌استفاده از اعتماد و درخواست شاکی برای پرداخت قبوض از طریق تلفن گویا، رمز دوم کارت و مشخصات مورد نیاز را به دست آورده و اقدام به سرقت کردند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از مهر، مهدی مختاری‌نسب در این باره اظهارداشت: به دنبال مراجعه و شکایت فردی مبنی بر برداشت مبلغ یک میلیون و 400 تومان از حساب شخصی‌اش، موضوع بررسی و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا در تحقیقات فنی به دو نفر با تحصیلات سیکل مظنون و هر دو را احضار کردند.

رئیس پلیس فتای استان قزوین عنوان کرد: متهمان در بازجویی پلیس به برداشت غیر مجاز از حساب شاکی از طریق خرید شارژ تلفن همراه و فروش آن به افراد مختلف اعتراف کردند.

مختاری‌نسب تصریح کرد: سارقان اینترنتی با سوء‌استفاده از اعتماد و درخواست شاکی برای پرداخت قبوض از طریق تلفن گویا، رمز دوم کارت و مشخصات مورد نیاز را به دست آورده و اقدام به سرقت کردند.

این مسئول از شهروندان خواست هرگز کارت عابر بانک و اطلاعات حساب از قبیل شماره کارت، رمز دوم یا همان رمز اینترنتی کارت عابر بانک خود را در اختیار کسی قرار ندهند.

دستگیری 44 سارق در شهرستان آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از دستگیری 44 سارق در تیرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

منصور خدایی در این باره اظهارداشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان آبیک در تیرماه امسال 44 سارق شناسایی و دستگیر شدند و در نتیجه 45 فقره انواع سرقت کشف شده است.

وی، کشف هشت مورد سرقت موتورسیکلت، شش فقره سرقت مغازه، چهار دستگاه خودرو مسروقه، سه مورد سرقت داخل خودرو، چهار فقره سرقت منزل، سه فقره سرقت سیم و کابل، یک مورد اماکن خصوصی و یک فقره سرقت احشام را از جمله فعالیت‌های پلیس در این شهرستان در تیرماه امسال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک، همچنین توقیف 37 دستگاه موتورسیکلت و 10 دستگاه خودرو به دلیل تخلفات رانندگی را از دیگر اقدامات ماموران انتظامی این شهرستان طی این مدت برشمرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  5  =  1