سوتی‌های عجیب عادل در گزارش بازی استقلال – پدیده به سبک خیابانی!

عادل فردوسی پور هنگام گزارش دیدار استقلال و پدیده دچار اشتباهاتی عجیبی شد.

به گزارش ریسک نیوز،گزارش بازی استقلال و پدیده مشهد بر عهده عادل فردوسی‌پور بود.گزارشگری که البته بین آبی‌ها پایگاه اجتماعی چندان بالایی ندارد و روز پنجشنبه هم در استادیوم آزادی با برخی شعارهای ناخوشایند مورد استقبال قرار گرفت. نکته مهم‌تر اما اینجا بود که عادل در این بازی، اصلا روی فرم همیشگی‌اش قرار نداشت.

 

اوج شاهکارهای فردوسی‌پور جایی بود که او اوایل نیمه دوم روی حمله استقلالی‌ها دچار اشتباهات پیاپی شد. در این صحنه ضربه سر محسن کریمی توسط روشنگر از روی خط دروازه بیرون کشیده شد و توپ برگشتی را هم میثم مجیدی به اوت زد. عادل اما این صحنه را اینطور گزارش گرد: «ضربه سر، فکر کنم توپ از خط رد شد و حالا دیگه قطعا این ضربه دوم درون دروازه قرار گرفت!» این در حالی است که ضربه دوم به تور کنار دروازه برخورد کرد و کاملا مشخص بود که گل نشده.

 

فردوسی‌پور در تصاویر آهسته نظرش در مورد توپ روی خط را هم تغییر داد و گفت فکر نمی‌کند توپ گل شده باشد. او بعدتر گفت اگر خود روشنگر در قاب دوربین حضور نداشت، راحت‌تر می‌شد فهمید توپ گل شده یا نه!

 

عادل چند دقیقه بعد از این صحنه هم ول‌کن آن نبود و موقع تعویض محسن کریمی گفت ضربه دوم را از مقابل دروازه خالی، خود این بازیکن بیرون زده است، در حالی که میثم مجیدی این کار را کرده بود و اصلا کریمی بعد از ضربه سرش نمی‌توانسته به آن سرعت در صحنه ریباند حاضر باشد!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

29  −    =  27