میزان سود مشارکت در منافع شرکت بیمه رازی اعلام شد

شرکت بیمه رازی در سال ۹۳ برای بیمه گذاران بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه رازی سود مشارکت در منافع بمیزان ۲۳ درصد منظور نموده است.

به گزارش ریسک نیوز  از روابط عمومی و تبلیغات، فرشید بخشی معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی با اعلام خبر فوق اظهار داشت با توجه به  تصویب صورت های مالی در مجمع عمومی شرکت و تأیید هیئت مدیره محترم، در سال 1393 به بیمه گذاران بیمه های زندگی  شرکت که بیمه نامه آنان در سال مذکور معتبربوده است، سود مشارکت در منافع به میزان 5 درصد بیشتر از نرخ سود فنی تضمین شده در بیمه نامه به حساب اندوخته آنان اضافه خواهد شد.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی افزود: توسعه بیمه های زندگی و بیمه های خرد یکی از استراتژی های شرکت بیمه رازی است که  با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و در دست انجام در سال های آینده با قوت بیشتری دنبال خواهد شد. بخشی همچنین ارائه خدمات  مؤثر و سریع بیمه ای را از اهداف دیگر شرکت بیمه رازی برشمرد و اضافه نمود هدف ما سرویس دهی به بیمه گذاران در کوتاهترین زمان ممکن است و شرکت سعی نموده است که خسارات اعلام و بررسی شده را در کمتر از 24 ساعت پرداخت نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

42  +    =  49