سود نقدی اتکایی امین ۲۰۰ ریال تصویب شد

طبق گزارش مجمع شرکت

طبق گزارش مجمع شرکت بیمه اتکائی امین که با حضور ۹۰ درصد از سهامداران برای بررسی و تصویب صورت های مالی منتیه به ۳۱ شهریور ۹۴ این شرکت تشکیل شده بود، سود خالص هر سهم ۲۵۰ ریال و سود نقدی ۲۰۰ ریال به تصویب رسید.

به گزارش ریسک نیوز،این شرکت که با سرمایه یک هزار و 550 میلیارد ریالی فعالیت می کند، در سال مالی یاد شده مبلغ 23 میلیارد و 542 میلیون ریال سود انباشته در حساب های خود ثبت کرده است.

همچنین بر اساس مصوبات این مجمع سود قابل تخصیص شرکت مبلغ ۳۹۱ میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال بوده و حق بیمه صادره این شرکت هم ۳۳۸ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال و درآمد حق بیمه شرکت ۲۹۹ میلیارد و۳۰۳ میلیون ریال بوده است.

بنابراین گزارش آخرین قیمت ثبت شده شرکت 1588 ریال و نسبت قیمت به درآمد هر سهم شرکت 6.38 بوده و شرکت 10.95 درصد سهام شناور دارد.

گفتنی است درآمد هر سهم شرکت برای سال مالی منتهی به 31 شهریور 95 مبلغ 249 ریال پیش بینی شده و شرکت در عملکرد 6 ماهه منتهی به 29 اسفند 94 با تحقق 128 ریال از این درآمد موفق به پوشش 52 درصدی بودجه شده است.

بنابراین گزارش بیمه ایران با در اختیار داشتن 18 درصد از سهام این شرکت بزرگترین سهامدار آن محسوب شده و بیمه آسیا با 15 درصد و سرمایه گذاری های خارجی ایران با 14.5 درصد سهام این شرکت از سهامداران اصلی آن به حساب می آیند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

31  +    =  39