طرح بنیاد برکت مناطق محروم برا ی تحت پوشش بیمه ای

درسال ۱۳۹۲ به صورت آزمایشی طرح بیمه در مناطق روستایی ۱۱ استان به مرور به اجرا درخواهد آمد و متعاقبا از سال ۱۳۹۳ در کلیه مناطق روستایی و محروم کشور این طرح توسعه خواهد یافت.

به گزارش ریسک نیوز،مدیرعامل شرکت خدمات بیمه برکت گفت: حمایت از روستاییان در مقابل حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، طوفان، برف و باران و آتش‌سوزی منازل جزو اولویت‌های بیمه برکت است. خدمات بیمه‌ای خانه‌های مسکونی روستاییان توسط بیمه برکت در سه سطح 60، 120 و 200 میلیون ریال در نظر گرفته شده که حق بیمه هریک از این سطوح برای یک سال در برابر حوادثی همچون سیل، زلزله، طوفان، برف و باران و آتش سوزی به ترتیب 70، 120 و 200 هزار ریال است.

 

وی در مورد بیمه‌های تکمیل درمان گفت: بیمه برکت در این زمینه در سه سطح با توجه به نیازها و سطح توانایی افراد روستایی، بیمه تکمیل درمان طراحی کرده است که طرح طلایی، نقره‌ای و برنزی را شامل می‌شود. با داشتن هر یک از این طرح‌ها بیمه‌شدگان از بیمه مکمل درمانی برخوردار می‌شوند.

 

مدیرعامل بیمه برکت یادآور شد: درسال 1392 به صورت آزمایشی طرح بیمه در مناطق روستایی 11 استان به مرور به اجرا درخواهد آمد و متعاقبا از سال 1393 در کلیه مناطق روستایی و محروم کشور این طرح توسعه خواهد یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

13  −  6  =