آلیانز در آسیا دانشکده بیمه تاسیس می کند

بزرگترین شرکت بیمه در اروپا از قصد خود برای تاسیس دانشکده منطقه ای در آسیا پاسفیک خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز از صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، گروه بیمه پیشرو "آلیانز" مقطع کارشناسی ارشد را به عنوان نخستین برنامه آموزشی منطقه ای در آسیا پاسفیک راه اندازی می کند. در این مرکز دانشگاهی قرار است به مشاوران این شرکت و باقی فعالان صنعت بیمه آموزش داده شود.

طبق این گزارش، این واحد ارشد در شانگهای شروع به کار خواهد کرد و خدمات خود را در بازار سرتاسر آسیا پاسفیک گسترش می دهد.

راه اندازی این مرکز یکی از اولویت های اصلی آلیانز به شمار می رود که در آن تلاش می شود تا مشاوران فعال در صنعت بیمه بتوانند حرفه ای تر رفتار کنند و به عنوان شریک مالی مورد اعتماد مشتریان شناخته شوند. همچنین در این مرکز مدل های جدید تکنولوژی دیجیتال به فعالان در آسیا پاسفیک معرفی می شود.

طبق این برنامه آموزشی، مشاوران با ابزارهای چند رسانه ای و رسانه های اجتماعی آشنا خواهند شد و کارگزاران صنعت بیمه راه های تعامل با مشتریان آنلاین و عادی را نیز آموزش می بینند.

مدیران این شرکت امیدوارند که با این آموزش چشم انداز مالی آلیانز دستخوش تغییرات فراوان شود.

این بیمه گر اروپایی در حال حاضر در 14 بازار در منطقه آسیا پاسفیک در حال فعالیت است و بیشتر در بخش بیمه اموال و تلفات، بیمه عمر و درمان و مدیریت دارایی ها خدمات ارائه می کند. بیش از 32 هزار نفر به عنوان کارمند در این شرکت مشغول به فعالیت هستند و طبق گزارش های منتشر شده این شرکت در این منطقه بیش از 18 میلیون نفر مشتری دارد.

این شرکت چندی پیش اعلام کرده بود که در سه ماه نخست سال جاری میلادی شاهد رشد 21 درصدی سود خود بوده است. طبق این گزارش درآمد خالص این شرکت از 1.8 میلیارد یورو در اوایل سال جاری میلادی به 2.2میلیارد یورو (2.5 میلیارد دلار) رسیده است.

آلیانز، یک شرکت خدمات مالی چندملیتی است که ساختمان مرکزی آن، در شهر "مونیخ" آلمان قرار دارد. این شرکت، فعالیت ‌های اقتصادی فراوانی دارد اما تمرکز اصلی آلیانز بر روی ارائه خدمات بیمه است. فعالیت ‌های اقتصادی آلیانز، به پنج بخش تقسیم می ‌شوند که هر بخش تحت یک شرکت تابعه با مدیریت مستقل اداره می ‌شود. سهام این شرکت نیز در بازار بورس نیویورک و بورس فرانکفورت معامله می‌شود. این شرکت هم ‌اکنون به ‌عنوان سومین شرکت خدمات مالی و بانکداری جهان شناخته می ‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  +  4  =