بازیگر فیلم جدید «اسپیلبرگ» معرفی شد

«اسکار ایزاک» به جمع بازیگران فیلم «ربودن ادگاردو مورتارا» اضافه شد.

به گزارش ریسک نیوز،ورایتی نوشت: اسکار «ایزاک» بازیگر آمریکایی- گواتمالایی که بازی در فیلم‌هایی چون «رابین هود»، «میراث بورن» و «درون لوین دویس» را در کارنامه سینمایی دارد به عنوان بازیگر فیلم «ربودن ادگاردو مورتارا» پروژه جدید سینمایی «استیون اسپیلبرگ» انتخاب شد.

«اسپیلبرگ» که در دو سال اخیر فیلم‌های «پل جاسوس‌ها» و فیلم «BFG» را ساخته، قرار است پس از پایان مراحل تولید فیلم «آماده باش بازیکن شماره یک»، در اوایل سال 2017 میلادی فیلم «ربودن ادگاردو مورتارا» را به سینما بیاورد.

پیش از این «مارک رایلنس»، بازیگر مطرح انگلیسی که در اسکار 2016 برای بازی در فیلم «پل جاسوس‌ها» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگری نقش مکمل مرد شد و در فیلم «BFG» نیز بازی کرده، به عنوان بازیگر اصلی فیلم «ربودن ادگاردو موتارا» معرفی شده بود اما هنوز مشخص نیست «اسکار ایزاک» در این فیلم در چه نقشی مقابل دوربین خواهد رفت.

«ربودن ادگاردو موتارا» با فیلمنامه‌ای از «تونی کوشنر»، روایت داستان کودکی یهودی در سال 1858 در شهر بولونیای ایتالیاست که پس از به زور گرفته شدن از خانواده‌اش به صورت مخفیانه غسل تعمید می‌شود تا به عنوان یک مسیحی بزرگ ‌شود. تلاش خانواده وی برای بازگراندن فرزندشان به یک مبارزه سیاسی بزرگ میان مقامات پاپ و نیروهای دموکراسی در ایتالیا می‌شود.

«اسکار ایزاک» اخیرا بازی در فیلم «نابودی» ساخته «الکس گارلند» و قسمت هشتم سری فیلم‌های«جنگ ستارگان» را به پایان رسانده است که هر دوی آنها در سال 2017 میلادی اکران خواهند شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×  1  =