برگزیت هم بیمه شد

بزرگترین شرکت بیمه در ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که پوششی برای جبران خسارت های ناشی از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت) ارائه می دهد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از  بیزینس اینشورنس،  شاخه بریتانیایی گروه بیمه "امریکن اینترنشنال" پوشش جدیدی را به محصولات بخش بیمه مسئولیت خود افزوده است که هزینه های اقتصادی چالش های سازمان یافته ناشی از برگزیت را بیمه می کند.

در بیانیه این شرکت آمده است، امریکن اینترنشنال چالش های قانونی که در درخواست های اقامت موقت پس از رد شدن این درخواست ها توسط بریتانیا ایجاد می شود را بیمه می کند.

طبق این گزارش، یکی از کلیدی ترین مفاد عضویت در اتحادیه اروپا، آزادی در تردد است که به شهروندان ساکن کشورهای عضو این اتحادیه اجازه می دهد هر کجای که می خواهند کار یا زندگی کنند.
همچنین این شرکت آمریکایی خسارت ناشی از عدم پذیریش شهروندان بریتانیایی در دیگر کشورهای عضو این اتحادیه را پس از اجرای برگزیت که انتظار می رود از دو سال آینده آغاز شود، تحت پوشش قرار می دهد.

در این بیمه نامه هزینه های قانونی بازگشت مدیرانی که در بریتانیا با اقامت موقت زندگی می کنند نیز تحت پوشش قرار می گیرد چرا که ممکن است پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، این مدیران با مشکلات متعددی مواجه شوند. اگر تلاش های قانونی برای ماندن مدیران بدون نتیجه باقی بماند، طبق این بیمه نامه هزینه های جابه جای از جمله هزینه خرید بلیط، حمل اثاثیه، هزینه پرداخت نشده مدارس و دانشگاه های مدیران و خانواده های آنان از سوی بیمه گر پرداخت می شود.

به گزارش  صنعت بیمه،خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا هدفی سیاسی است که از سوی افراد، گروه‌ های مدافع، و احزاب سیاسی در بریتانیا از زمان پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا در سال ۱۹۷۳ پی گرفته می ‌شد. در همه پرسی که در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۶ در بریتانیا انجام شد، بیش از ۱۷ میلیون نفر به عدم حضور آن کشور در اتحادیه اروپا رأی دادند و در مقابل نیز بیش از ۱۶ میلیون نفر تاکید داشتند که این کشور باید در این ان اتحادیه بماند اما در نهایت جنبش برگزیت به موفقیت رسید.

برگزیت اثرات کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت بر بریتانیا، اتحادیه اروپا و کل جهان خواهد گذاشت. در کوتاه مدت، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، ایجاد شوک ‌های روانی و قیمتی به بازار خواهد کرد. در میان مدت، برگزیت می‌ تواند واکنش دولت‌ ها و مردم کشورهای دیگر را برانگیزد و آنها نیز خواهان همه پرسی برای خروج از اتحادیه اروپا بشوند.

امریکن اینترنشنال در زمینه ارائه خدمات بیمه، مدیریت سرمایه‌ گذاری، مدیریت دارایی، مدیریت صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری مشترک، ارائه کلیه مزایای بازنشستگی و نیز سرمایه‌ گذاری در حوزه املاک و مستغلات تجاری و مسکونی فعالیت می کند.

این شرکت در سال ۱۹۱۹ در شهر شانگهای چین تاسیس شد و هم ‌اکنون بزرگترین شرکت بیمه آمریکاست و پس از شرکت آلمانی "آلیانز"، دومین کارگزار بیمه جهان به شمار می ‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌ شود./ صنعت بیمه

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  16