طرحی که ۲۲ میلیون خانوار را تحت پوشش بیمه عمر قرار می دهد / بیمه نامه ای متصل به حساب یارانه افراد

مدیرعامل بیمه تعاون از طرحی خبر داد که بر اساس آن همه ی خانوارهای ایرانی از طریق سازو کار هدفمندی یارانه ها تحت پوشش بیمه عمر قرار می گیرند.

به گزارش ریسک نیوز،حمیدرضا کاوه در یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر اظهار کرد: براساس این طرح ۲۲ میلیون خانوار تحت پوشش بیمه عمر قرار می گیرند و اگر اجرایی شود تراز عمر ما در سطح کشورهای تراز اول دارای بیمه عمر قرار می گیرد.


وی گفت: تهعد این بیمه نامه ۱۰ میلیون تومان است و دولت مبلع ۲۵۰۰ تومان ماهانه روی حساب یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی افراد واریز می کند و به محض اینکه فرد از سیستم دریافت یارانه خارج یا فوت شد مبلغ ۱۰ میلیون تومان از طرف شرکت بیمه در حساب وی شارژ می شود.


به گفته کاوه این طرح پیشنهاد بیمه تعاون است که به سازمان هدف مندی یارانه ها، وزارت های اقتصاد و رفاه پیشنهاد شده و به لحاظ صدور بیمه تعاون رشد ۱۰۰۰ درصدی خواهد داشت.
مدیرعامل بیمه تعاون گفت: استقبال از این طرح به قدری بوده که ممکن است خانوارهایی هم که یارانه بگیر نیستند در سایت یارانه ها ثبت نام کنند. دولت مبلغ ۲۵۰۰ تومان برای هر سرپرست خانوار را تقبل کرده است و این امر رضایت مندی مردم را به دنبال خواهد داشت.
کاوه در ادامه با بیان اینکه در تمام دنیا ۴۰ درصد بیمه ها تعاونی هستند اظهار کرد: بیمه تعاون اولین تعاونی سهامی عام در کشور است و در تمام شهرها شعب خود را به طور فعال گسترش داده است. در حال حاضر پنج کشور منطقه را به عنوان بازار هدف رصد کرده ایم و خدمات خود را به این کشور صادر کرده ایم.

به گزارش ریسک نیوز ارایه این طرح در قالب پوشش بیمه عمر از طریق طرح هدفمندی یارانه ها پیش ازین از سوی برخی بیمه گران و مدیران عامل شرکتهای بیمه مطرح شده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  1  =  5