سیر نزولی بورس آسیا

شاخصهای سهام در بورسهای آسیایی امروز قرمز رنگ شد که نشانه سقوط آنها است .

به گزارش ریسک نیوز،ازشبکه تلویزیونی ان اچ کی ژاپن ، انتشار خبرهای مربوط به چشم انداز منفی رشد اقتصادی در آمریکا ، سبب شد بازارهای بورس آسیایی تحت تاثیر قرار دهد و همین مساله علت اصلی پایین آمدن شاخص سهام در بورس های قاره کهن بود.

امروز شاخص سهام نیکی در بورس توکیو با سی و پنج صدم درصد معادل شصت و چهار ممیز هفتادو سه صدم واحد کاهش به هشت هزار و هفتصدو بیست و یک ممیز سی و چهار صدم رسید.
شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با یک ممیز پنجاه و دو صدم درصد معادل سی و هشت ممیز چهل و پنج صدم واحد کاهش، به رقم نوزده هزار و یکصدو پنجاه و هشت ممیز شصت و نه صدم واحد رسید. بورس استرالیا نیز وضعی همانند توکیو داشت به طوری که شاخص سهام اس اند پی دویست در بورس سیدنی با چهل و دو صدم درصد معادل بیست و چهار ممیز شصت و نه صدم واحد کاهش به چهار هزار و یکصد و بیست و سه ممیز شصت صدم واحد رسید.
شاخص سهام شانگهای کامپوزیت با شصت و پنج صدم درصد معادل سی و چهار ممیز بیست و نه صدم واحد کاهش به دو هزار و یکصد و چهل و هفت ممیز هفت صدم واحد رسید.
شاخص سهام کاسپی در بورس کره جنوبی با یک ممیز چهل و هشت صدم کاهش معادل شصت و هشت ممیز نود و پنج صدم واحد به یکهزار و هفتصد و نود و چهار ممیز نود و یک صدم واحد رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×    =  5