واکنش کمیته اخلاق به انتشار عکس های خصوصی فوتبالیست ها

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: شخصا مخالف ورود به حریم خصوصی بازیکنان هستم اما آنها هم باید رعایت کنند.

به گزارش ریسک نیوز عبدالله سمامی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با محرومیت تعلیقی محسن فروزان اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم باور کنید خودم هم نمیدانستم چه کسی این رای را صادر کرده است. در کمیته اخلاق روال این طور است که هر پرونده ای به یک شخص داده می شود و به صورت جمعی در اکثر پرونده ها تصمیم گیری نمی شود. شخص من در مجموع مخالف بررسی چنین پرونده هایی هستم. اینکه قرار باشد به زندگی خصوصی افراد ورود کنیم نه برای کمیته اخلاق جالب است و نه اینکه وقت آن را داریم.

وی همچنین افزود: سوشا مکانی هم پرونده مشابه همین قبلا داشت که در آن برهه تصمیم گیری شد محرومیت این بازیکن قطعی باشد اما درباره فروزان خدا را شکر تصمیم این بوده که محرومیتش به صورت تعلیقی اعلام شود.

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا فقط پرونده برخی از بازیکنان خاص در کمیته اخلاق بررسی می شود تصریح کرد: همان طور که گفتم من از پایه و اساس مخالف بررسی چنین پرونده هایی هستم. البته بازیکنان هم باید شئونات را رعایت کنند و بدانند که از سوی مردم و مسئولان زیر ذره بین هستند. فکر می کنم با تغییر مدیریت کمیته اخلاق دیگر سراغ چنین پرونده هایی نرویم بلکه مورد ما خیلی حاد و فوری باشد. شخصا ورود به حریم خصوصی بازیکنان را نمی پسندم.

سمامی در پایان گفت: در ابتدای فصل به تمام باشگاه ها ابلاغ شده که بازیکنانشان باید در شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی برخی قوانین و مقررات را رعایت کنند تا چنین مشکلاتی به وجود نیاید. امیدوارم از این پس کمتر شاهد چنین تصاویری از فوتبالیست های مطرح کشورمان باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

33  +    =  34