رکـود در بـورس تهـران حاکـم شـد

با کاهش شاخص و حجم معاملات؛

وضعیت شاخص‌ بورس تهران امروز نیز به رنگ قرمز درآمد و به دلیل حاکم شدن جو رکود در تالار، قیمت سهام شرکت‌ها به همراه حجم معاملات کاهش یافت.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا در بازار نیمه تعطیل این هفته، جو رکود در بازار حاکم شد و افت بسیار کند نمادها سبب کاهش 33 واحدی شاخص کل بورس و رسیدن آن به عدد 26 هزار و 291 واحد شد.

به این ترتیب با حاکم شدن فضای مبهم و رکود در بورس تهران که بیشتر تحت تاثیر مذاکرات هسته ای قرار دارد، حجم معاملات به 61 میلیون سهم رسید که پایین ترین رقم در هفته های اخیر است؛با این وضعیت دماسنج بازار سرمایه نیز با افت آرام خود روز به روز به مرز 25 هزار واحد نزدیک می شود.

در بازار امروز ملی مس، بانک پاسارگاد، غدیر، نفت و گاز پارسیان و سرمایه گذاری ملی ایران از مطرح ترین نمادهای منفی بودند و در مقابل نمادهای قندی با صف خرید مواجه شدند به این ترتیب به جز صنعت قند، رشد قیمت در صنایع دیگر بسیار محدود بود.

بر این اساس بازار بی تحول این روزها افت 33 واحدی شاخص و نیز کاهش حجم و ارزش بازار سرمایه را به خود دید و در مجموع 61 میلیون سهم به ارزش 169 هزار و 385 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت؛ ارزش بازار سرمایه نیز با این وضعیت به 124 هزار میلیارد تومان رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  14