بلوک شرکت بورس به فروش رفت/ سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان ۱۱۹۹ ریال قیمت خورد

اخباری از بازار فرابورس

معاونت نظارت و عملیات فرابورس از بازگشایی نماد شرکت سرمایه­‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان در بازار دوم خبر داد و گفت:قیمت هر سهم آن ،۱۱۹۹ ریال کشف شد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، حسن محمد تبار با اعلام این خبر افزود: نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان با سرمایه 200 میلیارد و 100 میلیون ریال در بازار دوم فرابورس و به نرخ پایانی 1199 ریال بازگشایی شد.. در ابتداقیمت هر سهم آن از1200ریال شروع شد و تا 1227ریال نوسان داشت و در نهایت به نرخ پایانی 1199ریال در سیستم معاملات ثبت شد.

وی در مورد ترکیب سهامداران عمده سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان گفت: از سهامداران عمده این شرکت می توان شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران مالک 23.3 درصد، شرکت تجارت امید مالک 3.4 درصد، شرکت تامین مسکن نوین مالک 3.2 درصد، عمران و توسعه فارس مالک 2.5 درصد، گروه استراتوس پارس مالک 2.4 درصد و سازمان عمران کرمان مالک 2.1 درصد سهام این شرکت را نام برد.

محمد تبار با توجه به درج شرکت سرمایه­گذاری توسعه و عمران استان کرمان در بازار دوم فرابورس و محدودیت های موجود در اساسنامه صندوق های سرمایه گذاری مشترک یادآور شد: صندوق های سرمایه­گذاری مشترک اجازه خرید سهم مذکور را نداشتند و با توجه به گشایش نماد این شرکت در بازار عادی، قیمت پایانی سهام، میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز گشایش خواهد بود.

معاون نظارت و عملیات فرابورس افزود: امروز نماد شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان هم با سرمایه 600 میلیارد ریال و تعداد 600 میلیون سهم در بازار پایه فرابورس باز گشایی شد و پس از این سهام این دو شرکت دربازار فرابورس معامله می شود.

 

بلوک شرکت بورس به فروش رفت

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، تعداد 2 میلیون و 300 هزار سهم از شرکت بورس اوراق بهادار تهران معادل بلوک 76 صدم درصدی از سهام این شرکت متعلق به کارگزاری ایمن بورس، امروز در بازار فرابورس ایران به صورت یکجا و نقد به فروش رفت.

 

همچنین تاکنون 1262 میلیارد ریال اوراق صکوک مپنا به فروش رفته است. دیروز تعداد 582 هزار و 740 برگه و امروز تعداد 679 هزار و 730 برگه اوراق صکوک مپنا که مبلغ اسمی هر ورقه یک میلیون ریال است با نرخ سود 20 درصد و زمان اجاره 4 ساله و پرداخت سود هر سه ماه یکبار از طریق بازار سوم فرابورس پذیره نویسی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  38  =  41