تحلیل
تحلیل
از پلاسکو تا متروپل، درس هایی که عبرت نشد/امیرحمزه ملکیان
حادثه متروپل را باید هشداری بدانیم که از این آزمون بیدار شویم و برای آزمونهای بزرگتر بعدی آماده شویم، بیدار شویم و…
روابط عمومی حرّاف یا مدیریت برند جذّاب/ فرید میرموسوی
در چنین زمانهای «برند پرست» بدیهی است که تعاریف پیشنین روابط عمومی نیز رنگ باخته و دیگرگون شوند. آن رویکرد سنتی که…
چالش جدی در صنعت بیمه فروش سنتی یا آنلاین؟/ ربابه موسوی خورشیدی
یکی دیگر از راهکارها استفاده از ابزارهای تنبیه و تشویق است. در حال حاضر هیچ نظارت جامع و دقیقی بر فعالیت شرکتها و…
تأثیر تعرفه های تشخیصی درمانی 1401 بر وضعیت درمان+نمودار/ مجتبی عابد
ا افزایش پرداخت مستقیم از جیب مردم نیز میتوان نتیجه گرفت که افزایش تعرفههای درمانی در سال ۱۴۰۱ میزان فقر را در…
اجرای قانون تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی خاک می خورد چرا؟ حبیب میرزایی
عجیب اینکه از سال گذشته بدون تمهیدات لازم ،حق بیمه سهم مردم از طریق قبوض برق برای صندوق جمع آوری میشود اما هنوز…
مرزهای نامشخص / حسین احمدی
با افزایش استفاده از کلاندادهها نحوۀ نظارت بر استفاده از آنها نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار میشود. دولتها…
بیمه مرکزی پرچم قرمز یا پرچم سفید را بالا می برد؟ /سعید احمدی پویا
همواره برای سازمانهای تنظیمگر، دو رویکرد، نگاه حداقلی و نگاه حداکثری به حوزۀ کنترل و تنظیمگری زیستبوم وجود…
رازهای حفاظت از داده در صنعت بیمه/ طیبه قنبری
یک راهکار پیشنهادی که نیاز به هیچگونه زیرساخت پیچیدهای ندارد، این است که شرکتهای بیمه با رعایت محرمانگی و…
چالش فرآیند/ محمود فراهانی
وقتی فروش تنها دغدغه یک شرکت بیمه باشد اتفاق عجیبی نیست اگر شاهد باشیم که آن شرکت زیر سلطه شبکه فروش خود قرار گیرد.…
از دو صفر به صفر یک/آزاده محسنی
با گذر از 1400 ، بیمه گران خود را برای ورود به سال 1401یا به بیانی مختصرتر 01 و به تعبیر دیگر گذار از 0 به 1 آماده…
این قدرت شما نیست، چون شما خبرنگار نیستید
آنها بازیگردان عرصه رسانه نیستند بلکه بازیگران صحنه ای هستند که اساساً به معنای واقعی و حرفه ای آن نمی توان آن را…
بررسی شاخصهاي سودآوري در شرکتهای بیمه/ جعفر یاری
بررسی نتیجه سود عملیاتی مؤید این نکته است که سودآوری شرکتها بیشتر با تکیه بر درآمدهای سرمایهگذاری و سایر درآمدهای…