تحلیل
تحلیل
تحلیل ساختار صنعت اتکایی ایران / مجید تقیلو
مجید تقی لو که به عنوان سرپرست معاونت اتکایی بیمه مرکزی انتخاب شده است پیش از این و در سال۱۴۰۰ در نشریه بیمه داری…
رویکرد روزمرگی یا رویکرد راهبردی/ آزاده محسنی
در حاکمیتی که وزراء هر کدام ساز خود را میزنند، روسای رگولاتورهای مالی هم هر کدام ساز خود را میزنند و دولتها هر…
خوشبختی برای جای خالی / محمود فراهانی
در برنامه هفتم توسعه حتی یک بار هم از عبارت « بیمه » استفاده نشده است چه برسد به اینکه درباره آن «موارد و…
راهداری و مسئله بیمه های مسئولیت مدنی / عسل اشتری
رشد تصاعدی جمعیت جهان و رشد سریع تکنولوژی و به اقتضای تولید انبوه وسایل نقلیه موتوری زمینی، درضمن عدم انصراف از…
نقش متقابل رسانه و روابط عمومی در دنیای دیجیتال / حسین غیوری
یکی از بزرگترین و مهمترین نگرانیهایی که اغلب کارشناسان درباره تغییرات رسانهها و روابط عمومی دارند، ناشی از…
روابط عمومی حلقه تکمیل کننده ارکان سازمان / ماندانا محمد زاده
آنچه که مسلم است روابط عمومی علاوه بر کارکردهای فراسازمانی جهت ایجاد ارتباط موثر با نهادهای دیگر و رسانه ها،…
ضرورت رفع اختلال ارتباط با رسانه در صنعت بیمه /ادریس سالاری
طی حدود ۱۸ ماهی که در صنعت بیمه اشتغال دارم و از نزدیک شاهد مناسبات رسانهها و بخشهای مختلف این صنعت هستم متوجه…
تخلفات کشتی یونانی در آبهای آمریکا
Zeus Lines مدیر کشتی یونانی Galissas به تخلفات جنایی ( براساس کنوانسیون MARPOL ) در رابطه با تخلیه ضایعات نفتی…
روزهای سخت، روزهای خوب / آزاده محسنی
فعالیت و توسعه کسب و کارهای آنلاین مانند ایشنورتکها، این روزها با شرایط رکود تورمی و از طرفی اعمال فیلترینگ گسترده…
حرفت را نمی فهمم/ آزاده محسنی
فقدان استانداردسازی فناوری اطلاعات در صنعت بیمه ایران منجر شده تا نتایج حاصل از تلاشها برای نوآوری در فرآیندها و…
بیمه؛ یک ضرورت یا یک محصول لوکس؟/ محمود فراهانی
سوال کلیدی این است: از کجا باید شروع کنیم؟ آیا طبق معمول باید بیمه مرکزی را موظف بدانیم که برای تغییر ذهنیت صنعت…
سیاستی بیفایده اما پرهزینه/ پرویز خوش کلام خسروشاهی
همانطور که ملاحظه میشود عایدی که به محض تأسیس شرکت بیمه میتواند نصیب موسسین آن شود ربطی به اقدامات خود آنان ندارد…