تحلیل
تحلیل
روابط عمومی حلقه تکمیل کننده ارکان سازمان / ماندانا محمد زاده
آنچه که مسلم است روابط عمومی علاوه بر کارکردهای فراسازمانی جهت ایجاد ارتباط موثر با نهادهای دیگر و رسانه ها،…
ضرورت رفع اختلال ارتباط با رسانه در صنعت بیمه /ادریس سالاری
طی حدود ۱۸ ماهی که در صنعت بیمه اشتغال دارم و از نزدیک شاهد مناسبات رسانهها و بخشهای مختلف این صنعت هستم متوجه…
تخلفات کشتی یونانی در آبهای آمریکا
Zeus Lines مدیر کشتی یونانی Galissas به تخلفات جنایی ( براساس کنوانسیون MARPOL ) در رابطه با تخلیه ضایعات نفتی…
روزهای سخت، روزهای خوب / آزاده محسنی
فعالیت و توسعه کسب و کارهای آنلاین مانند ایشنورتکها، این روزها با شرایط رکود تورمی و از طرفی اعمال فیلترینگ گسترده…
حرفت را نمی فهمم/ آزاده محسنی
فقدان استانداردسازی فناوری اطلاعات در صنعت بیمه ایران منجر شده تا نتایج حاصل از تلاشها برای نوآوری در فرآیندها و…
بیمه؛ یک ضرورت یا یک محصول لوکس؟/ محمود فراهانی
سوال کلیدی این است: از کجا باید شروع کنیم؟ آیا طبق معمول باید بیمه مرکزی را موظف بدانیم که برای تغییر ذهنیت صنعت…
سیاستی بیفایده اما پرهزینه/ پرویز خوش کلام خسروشاهی
همانطور که ملاحظه میشود عایدی که به محض تأسیس شرکت بیمه میتواند نصیب موسسین آن شود ربطی به اقدامات خود آنان ندارد…
خسارت نقدی حق بیمه قرضی
دریافت حق بیمه به صورت اوراق آن هم در بیمه نامه های مهندسی که غالبا دارای سرمایه بالا و حق بیمه های سنگین می باشند…
تاثیر هوش مصنوعی (AI ) بر آینده صنعت بیمه /یونس زاهدنیا
نقش نمایندگان بیمه تا سال 2030 به طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد و تعداد نمایندگان به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت…
جایگاه “صنعت بیمه” در برنامه پنج ساله هفتم توسعه /رسول رحمتی نودهی
هدف سیاستگذار ارتقاء کمی و کیفی این صنعت در طول دوره مورد اشاره (1400-1395 ) بوده که براساس آخرین آمارهای اعلامی…
از بازارشناسی تا بازارسازی، نگاهی به ابعاد فعالیت های شبکه فروش/ جعفر خامسی
در اینجا قصد داریم بر اساس نظریهای از سهاستاد و محقق بازاریابی ایران (دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر…
حمایتمحور باشیم نه دخالتمحور/آزاده محسنی
از آنجا که این نوشتار قصد ندارد بر روی قطعیت یا عدم قطعیت دخالتهای وزارت اقتصاد و امور دارایی بر صنعت بیمه تمرکز…