تحلیل
تحلیل
سال 1400 ، استراتژی ورود و گسترش فعالیت در بازارهای خرده فروشی/ امیرمهدی…
یکی از استراتژی های بازار که به صورت جنریک به شرکت ها و سازمان ها در سال 1400 توصیه میشود، ورود به بازارهای…
راهبرد تحول دیجیتال؛ از ذهن تا عمل / حمیدرضا نورعلیزاده
همگی میدانیم، کسی با عینک، دانشمند نمیشود! کسی با ریش پروفسوری، استاد دانشگاه نمیشود! پس چگونه است که فکر…
اگریگیتورها، بازیگران جدید صنعت بیمه / علی سلطانی
بعد از گذشت دو دهه از ظهور و فعالیت این کسب و کارها میتوان گفت که این مشتریان صنعت بیمه بودهاند که از ظهور این…
بازیگران جدید یا بازیگردانان جدید / آزاده محسنی
اما آیا چند شرکتی که اخیراً مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی دریافت کردهاند، میتوانند کلیدواژة بازیگران جدید را…
ضرورت پیشبینی جهان پیشبینیناپذیر / محمود فراهانی
آیا صنعت بیمه در یک بزنگاه تاریخی قرار دارد؟ آیا این صنعت در نقطهای از زمان و مکان به سرمیبرد که میتواند شاهد یک…
اهمیت کانالهای توزیع در توسعۀ بیمههای عمر / شیما آرا
امروزه کانالهای توزیع Distribution Chanel در بیمههای عمر یکی از محورهای اصلی رشد و توسعۀ این رشتۀ بیمهای محسوب…
کیش و مات تحریم/ آزاده محسنی
زنجیرۀ خدمات بیمه در آخرین حلقه به حوزۀ اتکایی میرسد، حلقهای که استحکام آن به انسجام کل زنجیر میانجامد و در…
13 آذر 1400
نگاهها در وادی امر به چالشهای ساختاری صنعت بیمه معطوف میشود که به عنوان بزرگترین مانع نوآوری قلمداد میشوند.…
ساعت در بازار بیمه ایران چند است ؟ / مجید بنویدی
بازار کسب و کار در صنایع و خدمات مختلف دارای چرخه عمری است که مبین دوران افول و قوت آن کسب و کار و کیفیت حضور…
اعداد پفکی/ کامبیز پیکارجو
کاملاً مشخص است که نرخ ارزی که در سال 1398 نسبت به سال 1390، 21 برابر شده است اثرات مهلکی بر قدرت مالی شرکتهای…
محرکهای توسعه بیمههای زندگی در گرداب شیوع کرونا/ مجید تقی لو
از آنجایی که بیمه های زندگی رابطة مستقیم با معافیتهای مالیاتی دارند، لازم است چارچوب قانونی برای عدم سوء استفاده…
پارادایمهای جدید نظارت بیمهای / آزاده محسنی
پنجاه سال از تأسیس بیمه مرکزی ایران میگذرد و طی این سالها و به ویژه پس از خصوصیسازی و آزادسازی تعرفهها،…