معرفی محورها و سخنرانان همایش “ارتقاء توانمندی های حرفه ای شبکه فروش”

محورها و سخنرانان همایش “ارتقاء توانمندی های حرفه ای شبکه فروش” مشخص شدند.

به گزارش ریسک نیوز،محمدرضا نوتاش، مشاور مدیرعامل انجمن حرفه ای صنعت بیمه و دبیر همایش ضمن اعلام این خبر افزود،این همایش علاوه بر بخش افتتاحیه دارای سه پانل اختصاصی است، که پانل اول به بازاریابی و مشتری مداری (تبلیغات، تکنیک ها و روش های بازاریابی و فروش، اصول و فنون ارتباط و مذاکره و تکریم مشتریان و بیمه گذاران و … )  اختصاص دارد و سخنرانان آن آقایان دکتر هاشم آقازاده و احمد نقابی هستند. در پانل دوم با عنوان آشنایی و بررسی مباحث مالیاتی مرتبط با شبکه فروش بیمه (مالیات بردرآمد و ارزش افزوده و …) است و آقایان محمد رزاقی، علی صلاحی نژاد و احمد نقابی به ایراد سخنرانی می پردازند. رفتار حرفه ای شبکه فروش (قانون مداری، رقابت سالم و پیشگیری از نرخ شکنی های نادرست، تقلبات و تخلفات) عنوان پانل سوم است که آقایان سرهنگ کوروش سلطانی، علی صلاحی نژاد و بهروز اسدنژاد به بیان مطالب خود می پردازند.

وی تاکید کرد، هر یک از این سه پانل می بایست زمینه ارتقاء و توانمندشدن عوامل فروش بیمه شامل شعب، کارگزاران، نمایندگان، بازاریابان را در پی داشته باشد و مخاطبان بتوانند هم از نظر رفتار مناسب با مشتریان و هم از جنبه بازاریابی و فروش، دانش خود را افزایش دهند. علاوه بر این توانایی خود در انجام امور حسابداری و تنظیم اظهارنامه مالیاتی ارتقا داده و رفتار قانون مدار و حرفه ای را فرا گیرند. و از نرخ شکنی و رقابت ناسالم دوری کنند.

دکتر نوتاش با اشاره به اینکه چنین همایش هایی در رابطه با صنعت بیمه در سطح استان ها به ندرت اتفاق می افتد گفت، انجمن قصد دارد در سال 95، 2 تا 3 همایش با موضوعات متنوع و مورد نیاز صنعت بیمه در برخی استان ها برگزار نماید و این روند را برای سال 96 با چهار همایش (یک همایش در هر فصل) و در سال 97 با دو همایش در هر فصل، در استان های منتخب ادامه دهد بگونه ای که در پایان برنامه ششم توسعه، در هرسال حداقل یک همایش در هر استان و در مجموع 30 همایش در سال با موضوعات مختلف، متناسب با شرایط ملی و منطقه ای برگزار نماییم تا بدین ترتیب خلا همایش های بیمه ای در استان ها در برطرف شده و آموزش های بیمه ای سراسری شود و با این اقدام در همه استان ها مجریان قوی و مدرسین ماهر و آشنا به دانش روز بیمه ای تربیت شده و فرهنگ بیمه ترویج بیشتری پیدا کند.

وی افزود، این همایش ها به پتانسیل های استان برگزارکننده و شرایط روز صنعت بیمه بستگی دارد و عناوین آن ها بسته به شرایط ذکرشده تعیین می شود. بعنوان مثال، در استان های جنوبی ممکن است تمرکز بر عناوینی همچون بیمه های دریایی، انرژی و در استان هایی که قطب گردشگری هستند، عناوین توریستی یا موضوعات مربوط به بیمه های زندگی انتخاب شوند.

دبیر همایش در خصوص ظرفیت این همایش گفت با توجه به اینکه حداکثر حدود 500 نفر می توانند در همایش تبریز شرکت نمایند، به شرکت های بیمه و متقاضیان ارجمند توصیه می شود از این فرصت به نحو احسن استفاده نموده و در قبال افزایش مهارت و دانش علمی نمایندگان و شبکه فروش خود با احساس مسئولیت بیشتر و با ارائه تسهیلات و حمایت لازم، امکان حضور متقاضیان شبکه فروش را در این همایش ایجاد نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  4