بیمه حافظ جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمع می رود

شرکت بیمه حافظ جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمع می رود.

به گزارش ریسک نیوز، بیمه حافظ در اطلاعیه ای اعلام کرد ، از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 09:00 روز پنج شنبه مورخ 1396/01/17 درمحل تهران- خيابان شريعتي- ابتداي خيابان ظفر- کوچه صبر- پلاک 8 برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

بر اساس این گزارش دستور جلسه این مجمع تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه عنوان شده است.

گفتنی است ، شرکت بیمه حافظ که با 61 میلیارد ریال سرمایه فعالیت می کند، در نظر دارد سرمایه خود را 61 میلیارد ریال معادل 100 درصد افزایش دهد و پیرو اعلام مصوبه هیات مدیره، سازمان بورس نیز پیش ازین  در اطلاعیه ای  تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بيمه حافظ  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار داده و عنوان کرد بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع است.

گفتنی است محل تامین این افزایش سرمایه از آورده نقدی سهامداران خواهد بود و هدف افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالي، ارتقاي سهم نگه داري مجازو افزايش قبول ريسک و توانگري مالي اعلام شده است. بدین ترتیب سرمایه شرکت به یک هزار و 200 میلیارد ریال می رسد.

طبق اعلام سازمان بورس شروع پذیره نویسی حداكثر تا 60 روز پس از تاريخ اين مجوز امكان‌پذير خواهد بود و عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال اين مجوز شده و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جديد از اين سازمان خواهد بود.

بنابراین گزارش آخرین قیمت هر سهم این شرکت مبلغ 5هزار ریال بوده و شرکت در فهرست مشروط بازار اصلی معاملات فرابورس درج شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

36  −    =  30